مرضیه دباغ در واکنش به سخن پراکنی های نعیمه اشراقی

مرضیه دباغ با اشاره به سخن پراکنی های اخیر یکی از نزدیکان امام راحل گفت: اینگونه سخن پراکنی ها توطئه علیه امام راحل است و افرادی که این مطالب را به نقل از امام (ره) بازگو می کنند، انسان های درستی نیستند و هوی و هوس دنیوی و امور مادی بر آنها حاکم شده است.

image16935

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا مرضیه دباغ یکی از مبارزان انقلابی و از یاران امام خمینی (ره) درگفت و گو با خبرنگارطنین یاس با اشاره به اینکه امام (ره) در دو مراسم جداگانه برای پاسدارها سخنرانی کردند، گفت: امام (ره) در یکی از سخنرانی های خود در خصوص شأن و منزلت پاسدار و ثواب و اجرهایی که در جبهه ها می برند صحبت کردند و در همین مراسم بود که فرمودند ( کاش من هم پاسدار ) بودم.

وی ادامه داد: امام (ره) در مراسم دیگری که در جمع پاسداران صحبت می کردند در خصوص اهمیت و جایگاه ازدواج سخن می گفتند و به آنها پیشنهاد می دادند که همسران جوان شهدا را برای ازدواج انتخاب کنند؛ چرا که خود ازدواج اجر و ثواب دارد و با این کار ثواب آنها دو چندان می شد.

دباغ؛ در خصوص مسئله اخیری که توسط یکی از بیت امام خمینی(ره) پیش آمده است، گفت: این گونه اظهار نظرهای خارج از واقعیت در طول تاریخ در حق بزرگان نیز وجود داشته است.

این بانوی انقلابی گفت: این دست از مطالب که به نقل از امام خمینی (ه) در سایت ها و فضای مجازی قرار می گیرد، توطئه علیه امام راحل است و افرادی که این مطالب را به نقل از امام (ره) بازگو می کنند، انسان های درستی نیستند و هوی و هوس دنیوی و امور مادی بر آنها حاکم شده است.

وی با اشاره به سایر اسناد موجود در دست بیت امام خمینی (ره) گفت : چرا نزدیکان امام مبادرت به انعکاس سایر اسناد موجود در دستشان نمی کنند و اگر صادق هستند چرا نامه دختر امام (ره) به آقای هاشمی رفسنجانی را در دوره انتخابات دولت یازدهم در صفحات مجازی قرار نمی دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا