مردم نقش حجاریان را در فتنه 88 از یاد نبرده‌اند/روحانی اعلام موضع کند

نصرالله پژمانفر گفت:مسئولین اجرایی کشور و شخص رئیس جمهور باید در مقابل اظهاراتی مانند خروج از حاکمیت بایستند و موضع خود را اعلام کنند.

مردم نقش حجاریان را در فتنه 88 از یاد نبرده‌اند/روحانی اعلام موضع کند

به گزارش تارود، نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا در واکنش به سخنان تعجب‌برانگیز اخیر حجاریان اظهار داشت: جریانات شکست خورده که در مسیر نظام نیستند قصد دارند بار دیگر با برخی از اقدامات خودشان را بازسازی کنند.

وی افزود: در انتخابات گذشته مردم حضور گسترده‌ای داشتند و در نهایت گزینه‌ای را انتخاب کردند که در چار چوب نظام بود.

پژمانفر ادامه داد: این که برخی‌ها مسئله خروج از حاکمیت را بیان می‌کنند به هیچ عنوان برای مردم قابل قبول نیست.

وی گفت: مسئولین اجرایی کشور و شخص رئیس جمهور باید در مقابل اظهارات این‌چنینی بایستند وموضع خود را اعلام کنند.

پژمانفر اظهار داشت: در صورتی که مسئولین در این رابطه اعلام موضع نکنند مردم وارد صحنه می‌شوند ودر مقابل اظهارات غیر معقول این چنینی واکنش نشان می‌دهند.

این نماینده مجلس به حجاریان توصیه کرد که نگاهی به گذشته انقلاب و کشور داشته باشد و ببیند که مردم چه تصمیماتی را در برهه‌های مختلف گرفته‌اند.

وی تاکید کردکه مردم کشور ما جریانهای منحرف سیاسی را قبول نمی‌کنند و اصلاحات هم هیچ جایی در کشور ندارد.

این نماینده مجلس در پایان گفت: مردم کشور ما نقش حجاریان را در فتنه 88 از یاد نبرده‌اند که امروز می‌بینیم که این فرد بار دیگر این مسائل را مطرح می‌کند.

سعید حجاریان در گفتگوی امروز خود با روزنامه اعتماد گفته است: وزن اصلاح طلبان در دولت باید سنگین تر شده و حزب مشارکت باید با همان ساختار و اسم فعالیت کند.

وی همچنین افزوده است: شعار خروج از حاکمیت در دوران اصلاحات، تندروی نبوده است و روحانی باید وزارت اطلاعات را اصلاح کند و جلوی موازی کاری اطلاعاتی را هم باید بگیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا