مردم اصفهان، ضد آمریکا و ضداسرائیل هستند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: عناصر روزنامه آرمان بهتر است به جای ریچارد فرای برای مردم برای شرق اصفهان و کشاورزانی که دچار گرفتاری شدید هستند، دل بسوزانند.

 حجت الاسلام احمد سالک در رابطه با توهین اخیر روزنامه آرمان به مردم شریف اصفهان، اظهار داشت: اولین توصیه ای که می توان به مدیر و مقاله نویس روزنامه آرمان کرد، این است که خود را برای خدمت به مردم اصلاح و آماده کنند، نه توهین به مردم.
* روحیه دشمن ستیزی مردم اصفهان قابل توجه است
وی تاکید کرد: کسانی که در این روزنامه مشغول به فعالیت می باشند، از خصوصیات و ویژگی های مردم اصفهان بی خبرند و باید بدانند که نمی توان غفلت خود را به حساب مردم گذاشت.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به ویژگی های ممتاز مردم اصفهان نظیر هوشمندی، بصیرت، سخاوتمندی، با برنامه بودن و با تدبیر بودن اشاره کرد و بیان داشت: مردم اصفهان می دانند کجا هزینه کنند و کجا پیش بروند و موضوع دفن ریچارد نلسون فرای به خصوصیات و روحیات آن ها مربوط نمی شود.
وی افزود: مردم اصفهان، ضد آمریکا و ضد اسرائیل هستند و روحیه مقابله با این دشمنان، روحیه ای مثبت و مورد توجه است.
حجت الاسلام سالک خطاب به روزنامه آرمان و تمامی افرادی که با توهین به مردم، برای مردم دل می سوزانند، تاکید کرد: اگر عناصر روزنامه آرمان برای مردم اصفهان دل می سوزانند، برای شرق اصفهان و کشاورزانی که دچار گرفتاری شدید هستند دل بسوزانند؛ مردمی که با وعده های دولت روبرو می باشند.
وی اذعان داشت: مردم نیازی به دل سوزی برای عنصری که فعالیت هایش در ایران، با وجود مدارک کافی و اعترافات همسرش و سایرین آشکار است، ندارند.
* برخورد با روزنامه ها در چارچوب قانون صورت می گیرد
نماینده مردم اصفهان از تذکر شفاهی یکی از نمایندگان مردم استان اصفهان پیرامون این موضوع در جلسه امروز مجلس خبر داد و افزود: برخورد با روزنامه ها در چارچوب قانون صورت می گیرد، هر چند با این سوال روبرو هستیم که چرا با روزنامه هایی که انتقاد منطقی می کنند، توسط دولت برخورد می شود اما با روزنامه های زنجیری که به صورت تمام قد در مقابل نظام ایستاده اند برخوردی صورت نمی گیرد.
* مسئولین اصل قضیه جشن کاخ سعدآباد را پذیرفتند
وی در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با جشن اشرافی کاخ سعدآباد، بیان کرد: مسئولین دولتی این مسئله را انکار می کنند، اما اصل قضیه را پذیرفته اند.
حجت الاسلام سالک به گوشه ای از برنامه های این ضیافت اشاره کرد و افزود: اگر رعایت مسائل شرعی شود، نفس قضیه اشکالی ندارد اما این سوال برای دولت مطرح می شود که چرا باید برای برگزاری چنین جشن هایی از بودجه بیت المال هزینه شود.

اصفهان بیدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا