مراسم تقدیر از خیرین انقلابی و دینی بخش رودهن برگزار شد

مراسم تقدیر از خیرین انقلابی، دینی و مذهبی بخش رودهن عصر امروز با حضور جمع کثیری از خیرین و مردم بخش رودهن در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مدیح، امام جمعه رودهن در مراسم تجلیل از خیرین انقلابی، دینی و مذهبی بخش رودهن که عصر امروز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد گفت: کلمه باقیات صالحات دو بار درقرآن کریم تکرار و بر آن تاکید شده است.

وی با اشاره به آیه 64 سوره کهف افزود: مال و فرزند زینت زندگی دنیا است ولی باقیات صالحات از مال و فرزند بهتر است و امید و آرزوی انسان را بهتر برمی یابد.

امام جمعه رودهن اظهار داشت: از نظر بزرگان دین هر عمل خیر و شایسته ایی که ثوابش بماند و ماندگار باشد به مانند احداث مساجد، حسینیه ها، مدارس، مراکز درمانی،امکانات رفاهی عمومی و غیره تعبیرش به باقیات صالحات می شود.

وی با بیان اینکه باقیات صالحات سه ویژگی مهم دارد اظهارداشت: کارهای که منفعت و اثر آن ماندگار و باقی باشد، اقدام و عمل شایسته که بشود به آن دل بست و امید دائمی در آن نهفته باشد و عملی که پاداش و ثوابش ماندگار باشد سه ویژگی باقیات صالحات است که مال و فرزند با تمام لذت های که دارند این سه ویژگی را ندارند.

مدیح در ادامه تصریح کرد: مال و فرزند از لذت های دنیا محسوب می شوند ولی تا دم گور انسان را همراهی می کنند و خوش به حال خیرین که هم مال و فرزند دارند و هم از سه ویژگی مهم باقیات صالحات برخوردار هستند.

امام جمعه رودهن در پایان از همه خیرین انقلابی و مذهبی و دینی بخش رودهن تشکر کرد و گفت: این تشکل و تشکل های دیگر باید با قوت و قدرت و با برنامه ریز صحیح گام بردارند و از خود باقیات صالحات به جا بگذارند.

همچنین در این مراسم کوروش بابایی گفت: این برنامه به جهت بزرگداشت مقام بزرگانی که در راه دین، انقلاب و وطن هیچگونه دریغی نداشتند و تنها رضای خدا را مقدم بر همه چیز می دانند برگزار شده است.

بابایی با بیان اینکه خدواند فرموده که در انجام کارهای خیر از یکدیگر سبقت بگیرید، گفت: همانطور که خدواند متعال در “بسم الله الرحمن الرحیم”، خود را بخشنده و مهربان معرفی کرده است یقینا شما عزیزان که تابعین راستین حضرت حق هستید با بخشندگی و مهربانی از مال و جان و زمان و کلام خود در راه دین و انقلاب گذشته و می بخشید.

رئیس ستاد خیرین انقلابی، دینی و مذهبی بخش رودهن ادامه داد: به برکت استقرار نماز جمعه مستقل در رودهن و وجود پر برکت حجت الاسلام و المسلیمن مدیح امام جمعه بخش رودهن و با رهنمودهای این روحانی جانباز بیش از 60 تشکل تاکنون تاسیس شده است.

بابایی اظهار داشت: ستاد خیرین انقلابی، دینی و مذهبی بخش رودهن در طی سال برنامه های مختلفی برگزار نموده است که می توان به جشن‌ها و مولودی‌ها در اعیاد مختلف، مراسم عزاداری در شهادت‌ها و ایام فاطمیه و محرم و صفر و ماه مبارک رمضان و برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم و مداحی اهل بیت(ع)و دیگر برنامه ها و مراسمات به جهت مناسبت‌های انقلابی و فرهنگی نام برد.

رئیس ستاد خیرین انقلابی، دینی و مذهبی بخش رودهن افزود: بزرگداشت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روز قدس، یوم الله نهم دی از دیگر برنامه های مهم این ستاد بود که برگزار گردید.

بابایی در پایان گفت: همه ما سرباز نظام و مقام معظم رهبری هستیم و با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف مقدس این نظام الهی و ولایت فقیه گام برمی داریم و امیدواریم بتوانیم خادم خوبی برای مردم در حوزه های انقلابی و مذهبی و دینی باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا