شهردار رودهن خبر داد؛

مراحل احداث دوربرگردان جدید شهر رودهن در حال اجراست/ لزوم خدمات‌رسانی تاکسی‌های درون‌شهری به تمام نقاط شهر رودهن

شهردار شهر رودهن با بیان اینکه مراحل احداث دوربرگردان جدید این شهر در حال اجراست، گفت: تاکسی‌های درون‌شهری رودهن موظف به خدمات‌رسانی به تمام نقاط این شهر هستند و خودداری از این موضوع موجب برخورد قانونی با آنان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی کچویی اظهار کرد: متأسفانه برخی از رانندگان تاکسی درون‌شهری واقع در بلوار امام خمینی (ره) مسافران خود را در دور برگردان روبه‌روی بانک ملت پیاده می‌کنند و تا انتهای مسیر نمی‌روند که موجب گلایه‌مندی شهروندان شده و شهرداری نیز در این خصوص اخطارهای به این رانندگان داده است.

وی افزود: قرارداد با پیمانکار جهت احداث دوربرگردان جدید شهر رودهن منعقد شده و در حال حاضر هم در حال اجراست؛ ولی با توجه به سردی هوا و خراب شدن مصالح در این هوا کار با کندی پیش می‌رود که امیدواریم در اسرع وقت انجام شود که در این صورت و بعد از راه‌اندازی دوربرگردان جدید در انتهای بلوار امام خمینی (ره) رودهن و پایین‌تر از رستوران قلمستان در مسیر جاده هراز و همچنین مسدود شدن کامل دور برگردان‌های بانک ملت و رستوران فردوس، تاکسی‌ها ناچار به جابه‌جایی مسافر با همان قیمت تا دور برگردان جدید هستند.

شهردار رودهن ادامه داد: اگر تا زمان احداث دوربرگردان جدید، رانندگان تاکسی از جابه‌جایی مسافر در آن نقطه از شهر خودداری یا طلب وجه نقد بیشتر کنند به شدت برخورد خواهد شد و از مردم شریف رودهن تقاضا داریم رانندگان تاکسی متخلف را به واحد بازرسی شهرداری رودهن معرفی کنند تا با آن‌ها برخورد قانونی شود.

کچویی اضافه کرد: دوربرگردان جدید کاملاً استاندارد بوده و در جهت رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک در داخل شهر رودهن ایجاد می‌شود و ایستگاه تاکسی‌های شهر آبعلی نیز به همین محل جدید انتقال می‌یابد تا هموطنان عزیزمان در شهر آبعلی که قصد سفر به رودهن را دارند با مشکلات روبه‌رو نشوند.

وی در پایان تصریح کرد: چندین خطوط مختلف تاکسی‌درون شهری در شهر رودهن فعال است که خطوط تاکسی‌رانی بلوار امام خمینی (ره) مهم‌ترین خطوط تاکسیرانی شهر رودهن است که باید به بهترین شکل ممکن مدیریت شود و تیم بازرسی تاکسی‌رانی به صورت ویژه در این مسیر مستقر است.

منبع: فارس

 انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا