مدیر قرارگاه سایبری بسیج: بسیجیان یک شبکه عظیم اشتراک گذاری علم و تجربه را تشکیل دهند

زندی گفت: بسیاری از پایگاه های بسیج اقدامات خوبی را در حوزه افزایش تولید و توان اقتصادی انجام داده اند که لازم است این عملکردها به اطلاع همه بسیجیان برسد تا آنها نیز از توان خود برای ایجاد فرصت های سالم اقتصادی بهره ببرند.

بسیج

به گزارش تارود به نقل از  دانا مدیر قرارگاه سایبری بسیج شب گذشته از یک پایگاه نمونه روستایی در بندر خور شهاب از توابع بخش دلوار شهرستان تنگستان بازدید کرد و با فعالیت های اعضای این پایگاه از نزدیک آشنا شد.

اعضای این پایگاه که توانسته اند در حوزه اقتصاد مقاومتی فعالیت های چشمگیری انجام دهند از سال آینده فعالیت خود را در فضای مجازی افزایش داده و تجربه های خود را با دیگر هموطنان به اشتراک خواهند گذاشت.

این پایگاه که به نام شهید بهشتی نامگذاری شده است توانسته است با توان اعضای پایگاه برای خانواده های بی بضاعت بسترهای فعالیت اقتصادی را فراهم کند. در یک نمونه از این فعالیت ها, این پایگاه محصولات تولید شده در روستا را کشورهای همجوار صادر می کند. همچنین چند قایق صیادی توسط اعضای پایگاه تهیه شده و در اختیار جوانان این روستای ساحلی قرار گرفته تا آنها از طریق ماهیگیری معاش خانواده را تامین کنند.

حمید رضا زندی در بازدید از این پایگاه ضمن آشنایی با فعالیت های این پایگاه گفت: قرارگاه سایبری بسیج از هیچ گونه همکاری برای معرفی این فعالیت ها در فضای مجازی دریغ نخواهد کرد و امیداست با انتقال تجربه های مختلف و به اشتراک گذاشتن آنها، گامی عملی برای تحقق فرمایشات رهبری را فراهم کنیم

وی ادامه داد: بسیاری از پایگاه های بسیج اقدامات خوبی را در حوزه افزایش تولید و توان اقتصادی انجام داده اند که لازم است این عملکردها به اطلاع همه بسیجیان برسد تا آنها نیز از توان خود برای ایجاد فرصت های سالم اقتصادی بهره ببرند.

مدیر قرارگاه سایبری بسیج تصریح کرد: بهترین و ارزانترین راه برای به اشتراک گذاشتن تجربیات انجام شده در سراسر کشور استفاده از فضای مجازی و اینترنت است که امیدواریم با همت فعالان این عرصه امکان این کار بیش از گذشته فراهم شده و بسیجیان کشور به صورت یک شبکه عظیم به هم متصل شده و از تجربیات، علم و اندیشه یکدیگر استفاده کنند.

وی با اشاره به حدیث زیبای “ذکات العلم نشره” گفت: همه باید زکات علم و تجربه و فکر خود را ادا کرده و با انتشار علم و تجربیات خود اجازه رشد و تعمیق آن را توسط دیگر افکار فراهم کنیم.

پایگاه بسیج روستای بندری خور شهاب 12 شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است. این پایگاه از مجموعه ای از بسیجیان تحصیل کرده و کوشا تشکیل شده که طی سالهای اخیر توانسته اند با استفاده از علم و همت خود گامهای بلندی را برای آبادی روستا و کشور خود بردارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا