معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند:

محدودیتی برای ایجاد دفاتر احزاب در شهرستان دماوند براساس چارچوب قانون وجود ندارد/ مجوز لازم به سرعت برای ایجاد این دفاتر صادر می‌شود

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه محدودیتی برای ایجاد دفاتر احزاب براساس چارچوب قانون وجود ندارد، گفت: مجوز لازم به سرعت برای ایجاد این دفاتر صادر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شاهرخ جهانشاهی در نشست احزاب و تشکل‌های سیاسی شهرستان دماوند در جمع فعالان سیاسی اظهار کرد: مفهوم حزب در حوزه انتخابات خلاصه می‌شود و احزاب ستون فقرات یک جامعه دموکراسی مدار محسوب می‌شود و در قانون اساسی که برگرفته از خواسته‌ها و مطالبات مردم است، احزاب نقش و جایگاه مهمی دارند.

وی افزود: آزادی واژه‌ای است که مورد پسند همه مردم است و در این خصوص تعاریف مختلفی وجود دارد، در جوامع دموکراسی مدار تعریفی از آزادی وجود دارد که مطالبات و خواسته‌های اکثریت مردم مورد تأیید است اما در جامعه اسلامی، آزادی با مقوله و مفهوم جهانی آن، تفاوت عمده دارد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: غیر از آزادی افراد، آزادی اشخاص حقوقی و حقیقی مانند آزادی مطبوعات و احزاب مطرح می‌شود اما در چارچوب قانون شکل می‌گیرد و انتقادات سازنده می‌تواند در پیشرو اهداف جامعه مؤثر باشد.

جهانشاهی ادامه داد: اگر آزادی و انتقاد سازنده نباشد جامعه را دچار تخریب می‌سازد و مشکلاتی را برای جامعه به وجود می‌آورد.

وی رسالت اصلی احزاب آگاهی بخشی و خدمت‌رسانی بهتر به جامعه دانست و گفت: احزاب باید در کنار آگاهی بخشی و خدمت‌رسانی به مردم جامعه، انتقاد سازنده انجام دهند تا مشکلات و معضلات جامعه را رفع و در راستای رسیدن به تعالی جامعه در نظام جمهوری اسلامی حرکت کنند.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند تأکید کرد: در شهرستان دماوند محدودیتی برای ایجاد دفاتر احزاب در چارچوب قانون وجود ندارد و مجوز لازم به سرعت برای ایجاد این دفاتر صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا