جمعی از شهروندان دماوندی:

محدوده فرمانداری دماوند چه زمانی به روی شهروندان باز می‌شود؟/ انتخابات تمام شده است

جمعی از شهروندان دماوندی با انتقاد از تدابیر فرمانداری دماوند گفتند: محدوده فرمانداری دماوند چه زمانی به روی شهروندان باز می‌شود؟ انتخابات مدت‌هاست تمام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، جمعی از شهروندان دماوندی  خواستار رسیدگی به مشکلات خود در زمینه انسداد مسیر ترددشان در حومه فرمانداری دماوند شدند.

این شهروندان در تماس گفتند: از ایام انتخابات سال ۹۶ تاکنون، راه عمومی بین دو ساختمان فرمانداری دماوند مسدود شده است و عزمی نیز برای بازگشایی این مسیر گویا وجود ندارد.

این شهروندان افزودند: این موضوع باعث ناراحتی و ایجاد مشکلاتی در تردد برای ساکنان کوچه‌های همجوار شده است و مسؤولان باید هر چه سریع‌تر فکری برای این امر بکنند.

بر اساس اعلام شهروندان دماوندی، گویا ورودی کوچه فرمانداری دماوند از زمان انتخابات تاکنون بسته شده است؛ مردم شهر دماوند خواستار بازگشایی محدوده خیابان مطهری- ورودی کوچه فرمانداری دماوند هستند.

فرمانداری دماوند نیز در بنری که در ورودی این مسیر نصب کرده، آورده است: «با عنایت به برگزاری انتخابات پیش‌رو، تردد کلیه وسایط نقلیه تا اطلاع ثانوی از محدوده فرمانداری امکان‌پذیر نمی‌باشد. لذا خواهشمند است از مسیرهای همجوار تردد نمایید»؛ اما این مسیر با گذشت بیش از دو ماه از اتمام انتخابات هنوز به روی شهروندان باز نشده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا