امام جمعه موقت رودهن:

ماه مبارک رمضان ماه تمرین تقوا است/ اسلام در رأس حفظ محیط زیست می‌باشد

امام جمعه موقت رودهن با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان ماه تمرین تقوا می‌باشد و اسلام در رأس حفظ محیط زیست است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلمین محمد ابراهیم سراج در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه تمرین تقوا است و برای آنکه بتوانیم در تمام سال نورانیت ماه رمضان را کسب کنیم باید تقوای الهی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم خداوند در این ماه پربرکت مورد مغفرت خودش قرار دهد و پیامبر اکرم (ص) بارها فرمودند در تمام سال دعا کنید اما در ماه مبارک رمضان دعا را بیشتر بخوانید و به آن اهمیت دهید و اگر هدایتی در زندگی هست به برکات دعاهایی است که یا خود یا دعای دیگران مانند پدر و مادر همراه ما هست.

امام جمعه موقت رودهن بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) در روایتی دیگر می‌فرماید تمام کوه‌های با دعاهای مسلمانان برآورده خواهد شد؛ دعا کنیم تا در زندگی عاقبت به خیر شویم.

سراج اضافه کرد: از زمان سحر تقوا را تمرین می‌کنیم و چه عباداتی بالاتر از سحر که بیداری سحر مشکل است اما عبادات بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به 14 و 15 خردادماه تصریح کرد: رحلت حضرت خدیجه (س) و سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد و میلاد با سعادت حضرت امام حسن (ع) در پیش داریم که این ماه رو پر برکت تر می‌کند.

سراج افزود: درود می‌فرستیم به روح حضرت امام راحل که ذره‌ای خود خواهی نداشتند و شخصیتی متفاوت بود و کوچک‌ترین بی احترامی ندیدیم پر نور ترین شخصیت انقلاب اسلامی بودند.

امام جمعه رودهن خاطرنشان کرد: انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی و به عنوان رهبر جهان اسلام هست.

وی افزود: قاطعانه می‌گوییم حضرت امام خامنه‌ای، رهبر جهان اسلام هست و بزرگان اهل سنت می‌گویند اگر مقام معظم رهبری نبود اسلام در جهان نابود شده بود.

سراج اظهار داشت: به حق جانشین بسیار شایسته برای امام خمینی (ره) انتخاب شد و متأسفانه در این روزها در شبکه‌های مجازی به راه انداختند و دشمنان بدانند راه به جایی در جمهوری اسلامی ایران ندارد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری لرزه انداختند به تن تمام دشمنان اما مشاهده می‌کنیم رهبران آل سعود چقدر حقیر هستند که در یک کشوری که خانه خدا در آن قرار دارد ترامپ و خانواده وی را با بی حجابی پذیرایی می‌کنند که لعنت خدا بر آنها باد.

امام جمعه موقت رودهن بیان کرد: یکی از جراید آمریکا نوشته بود مقابله با آیت الله خامنه‌ای آسان نیست، زیرا او دارای تفکرات ناشناخته‌ای است که آمریکایی‌ها زود هست رهبر ایران را بشناسند و تأثیر گذاری آیت الله خامنه‌ای بر تمام جهان هست.

سراج تصریح کرد: اسلام در رأس حفظ محیط زیست است و هفته محیط زیست را در پیش داریم و این هفته را به تمام سخت کوشان تبریک عرض می‌کنیم.

لازم به ذکر است، سخنران قبل از خطبه‌های امام جمعه موقت، حجت الاسلام و المسلمین زحمت کش، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا