كتاب تربيت بدني عمومي عضو هيات علمي دانشگاه آزاد رودهن منتشر شد

کتاب تربیت بدنی عمومی‌ توسط بهرام صالح‌ نیا عضو هیئت علمی ‌دانشگاه آزاد اسلامی ‌رودهن و مریم خواجه صالحانی عضو هیئت علمی ‌واحد آستارا در 13 فصل و در 216 صفحه منتشر شد.

ketab

در قسمتی از این کتاب آمده است: واژه هدف در مفهوم کلی در برگیرنده نشانه‌ها، نیات و نتایج مطلوبی است که از شرکت در برنامه‌ های تربیت بدنی و ورزش حاصل می‌شود، صرفنظر از وضعیت و شرایط تولید، هر برنامه ارزشمند دارای پیغام و رسالت مشخصی است.

اهداف با نیازها، تجارب و علایق شرکت‌کنندگان ارتباط دارند و مشخص‌کننده مقاصد و جهت برنامه‌ ها هستند؛ مربی تربیت بدنی باید اهداف مشخصی داشته باشد و آنها را به افراد شرکت‌ کننده در برنامه‌ ها ابلاغ کند.

با توجه به نیازهای یک فرد (اخلاقی و اعتقادی، جسمانی، مهارتی، عاطفی، اجتماعی و عقلانی) می‌ توان اهداف اختصاصی تربیت بدنی را که باید تامین‌ کننده نیازها یا به عبارت دیگر تکمیل کننده ابعاد وجودی یک انسان باشد، طبقه‌ بندی کرد و مورد بحث قرار داد.

در پايان نويسنده كتاب را تقديم كرد به: همه كساني كه به من پشتكار، تلاش، انگيزه و آموزش مسير كسب علم و دانش را داده اند. به خصوص به كودكان، نوجوانان، جوانان و شهداي غزه كه نمونه اي از صبر و استقامت در پايداري اسلام محمدي هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا