روز قدس، روز انزجار از سربازان صهیونیستی پشت بامی

mahdi shirzaiفرمانده سپاه شهرستان دماوند گفت: ملت مظلوم فلسطین به همه دنیا نشان دادند که در ذیل فرهنگ مقاومت حتی با سنگ هم می‌توان در برابر تانک ایستاد و دشمن را به مرز درماندگی کشاند.

به گزارش تارود، مهدی شیرازی در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در دماوند با اشاره به مقاومت جانانه گروه‌های مقاومت در جنگ با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در گذشته‌ای نه چندان دور عرب‌ها نتوانستند در جنگ 6 روزه از عزت خود دفاع کنند اما از آنجا که مردم مسلمان غزه استقامت پیشه کردند، بنابر وعده الهی، نصرت الهی نیز شامل آن‌ها شده است.

وی با مقایسه بین جنگ جبهه مقاومت و جنگ هشت ساله دفاع مقدس ادامه داد: برای به دست آوردن هر چیز گرانبها باید هزینه آن را پرداخت؛ همان طور که در زمان جنگ در فضای خارجی حتی در تهیه سیم خاردار تحریم بودیم و در فضای داخلی نیز برخی از دولتمردان یار نبودند و با این حال نصرت الهی با رزمندگان اسلام بود و امروز غزه نیز این‌گونه در حال مقاومت است.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی هر از چند گاهی توان جبهه مقاومت را ارزیابی می‌کند اما به لطف خداوند ناامید می‌شود و درخواست آتش‌بس می‌کند و کشورهای حامی آن‌ها کمک‌های مالی سنگینی را روانه امنیت به اصطلاح آهنین و در واقع پوشالی این رژیم می‌کنند.

شیرازی افزود: جبهه مقاومت جبهه حق است و امروز به شدیدترین شکل مورد حمله قرار می‌گیرد و جان و مال‌شان در معرض تهدید قرار دارد اما در رسانه‌هایی تحت اختیار صهیونیست‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای که تحت عنوان دجالواره از آن یاد می‌کنیم، فضای مظلوم و ظالم تفاوت پیدا کرده ‌است.

وی تصریح کرد: جریان صهیونیست رسانه‌ای این‏گونه القا می‌کند که مردم رژیم جعلی اسرائیل تحت حمله قرار گرفته‌اند و آن‌ها در حال دفاع هستند در صورتی که دقیقاً برعکس است و گروهکی به نام صهیونیست آمده‌اند و وارد سرزمینی شده‌اند که جوانان‌شان را کشته‌اند و از خانه و مسجد خودشان بیرون کرده‌اند.

شیرازی تاکید کرد: با همه جنایت‌هایی که در حق این ملت مظلوم وارد می‌شود، باز هم آن‌ها منادی الله ‏اکبر بر زبان دارند و در برابر ارتش سر تا پا مسلح رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند و امروز همه دنیا شاهدند که در ذیل فرهنگ مقاومت حتی با سنگ هم می‌توان در برابر تانک ایستاد و دشمن را به مرز درماندگی کشاند.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند ادامه داد: یک فرقه انحرافی منحوس و شیطانی در جامعه یهود شکل گرفته ‌است که چون اهل منطق نیستند، علاج برخورد با مشکلات را کشتار می‌دانند که یک روز در جبهه غزه و یک روز در جبهه عراق به نام داعش رخ نشان می‌دهند و تنها علاج برای این غده سرطانی نابودی است.

شیرازی خاطرنشان کرد: گروه تروریستی داعش نیز کاملاً صهیونیستی است و ارتباطی با جامعه مسلمان ندارد چراکه جامعه شیعه و سنی متحد با هم به اذعان دوست و دشمن به دفاع از مردم غزه برخاسته‏ اند و این در حالی است که داعش صهیونیستی پرچم مقاومت را لگدمال می‌کند و برگزاری تظاهرات روز قدس را ممنوع اعلام می‌کند و حتی خانه کعبه که هر مسلمانی آن را قبول دارد، قبول ندارد.

وی اظهار کرد: یک روز این گروهک در سوریه ورود پیدا کرد و شکست خورد، در عراق نیز ورود پیدا کرد و شکست خواهد خورد اما دیده می‌شود که امروز حامیان‌شان مورد تهدید هستند چراکه حمایت از تروریست تحت هر عنوانی محکوم است.

*مردم انزجار خود را از صهیونیست‌ها با کنار گذاشتن ماهواره نشان دهند

mahvareha

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: مردم ما در هر برهه‌ای که حضور دشمن و تهدید را جدی‌تر دیدند، جدی‌تر وارد عمل شدند.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند تصریح کرد: روز قدس نعمتی الهی است که امام راحل برای ما به یادگار گذاشت که خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته است؛ زیرا روزی برای اتحاد مسلمانان علیه غده سرطانی است که امام فرمودند این غده سرطانی باید از روی زمین محو شود.

وی ادامه داد: امروز بعد از 25 سال از پس از درگذشت آن پیر سفر کرده دیده می‏شود در حالی که صهیونیست‌ها نمی‌خواستند این روز پا برجا باشد، برعکس شده و روز قدس، روز اعلام انزجار همه مردم آزاده جهان از رژیم منحوس و نامشروع صهیونیست شده ‌است.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند ادامه داد: تنها کشوری که مردمش در این سی و اندی سال محکم ایستاده‌اند و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرده‌اند و سال به سال انعکاس خبری این اقدام معنوی و ابراز هم‏دردی جامعه مسلمین آن از جمله شیعه و سنی از فلسطینیان بیشتر و گسترده‏تر شده، ایران است.

شیرازی تاکید کرد: به همین خاطر است که در نوار غزه پلاکاردهایی نصب می‌کنند که در آنها به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی نوشته‌ است «تنها حامی مردم فلسطین، مردم ایران هستند».

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز افکار عمومی بسیار مهم است، اظهار کرد: صهیونیست‌ها برای دستیابی به افکار عمومی شبکه‌های گوناگون ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی را در اختیار دارند.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند عنوان کرد: آنها به نوعی توانستند افکار عمومی جهان را به سمت خود سوق دهند و مظلوم و ظالم را وارونه انعکاس دهند.

شیرازی خاطرنشان کرد: رژیم استکباری خیلی به رسانه‌های مکتوب فرهنگ مکتوب ما اهمیت نمی‌دهد؛ اما دیده شد که در برابر شبکه‌های ماهواره‌ای جمهوری اسلامی تاب نیاوردند و علت اصلی آن این است که شبکه‌های ماهواره‌ای بر افکار تک تک مردم جهان اثرگذار است.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند تاکید کرد: این خیلی ساده ‏اندیشانه است که ما اجازه دهیم تفکرات باطل آن ها به خورد ملت غیور و مسلمان ایران داده شود و مردم ما باید بدانند که هر آنتن ماهواره، یک سرباز رژیم صهیونیستی است و چه خوب می‏شود که در روز قدس انزجار خود را از صهیونیست‌ها با کنار گذاشتن آنتن ماهواره نشان دهیم.

شیرازی با بیان اینکه امروز دشمن در خانه‌های ما رسوخ پیدا کرده است، ادامه داد: اگر هوشیاری و دقت نظر به خرج دهیم و از این خوراک فکری در کانال‌های مختلف که با رنگ و لعاب متفاوت به کشور ما آمده‌ است، اعلام انزجار کنیم، قطعا یاری خدا نیز شامل حال ما خواهد شد.

وی گفت: بسیجیان در این مراسم به اجرای سرود، حمل پلاکاردهای پرچم‌های مقاومت، به آتش کشیدن نمادین پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداختند و کار جدیدی که امسال صورت گرفت، به آتش کشیدن نمادین بشقاب‌های گیرنده ماهواره‌ها بود که به عنوان انزجار از صهیونیسم رسانه‌ای انجام شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا