امام جمعه دماوند:

فشارهای اقتصادی مردم ایران را تسلیم نخواهد کرد/ آیا با پیوستن به لایحه CFT دیگر آمریکا بهانه‌ای برای افزایش مشکلات نخواهد داشت؟

امام جمعه دماوند با تأکید بر اینکه فشارهای اقتصادی مردم ایران را تسلیم نخواهد کرد، گفت: آیا با پیوستن به لایحه CFT دیگر آمریکا بهانه‌ای برای افزایش مشکلات نخواهد داشت؟

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دماوند با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده این نظام سعی دارند که در این سال مردم ایران را به زانو در بیاورند.

وی افزود: همچنین قصد دارند با فشارهای اقتصادی مردم ایران را تسلیم کنند، اما غافل از آنکه مزدم ما پیروز هستند و تحمل بسیاری از سختری‌ها را خواهند داشت.

امام جمعه دماوند بیان کرد: امروز در چهلمین سال پیروزی انقلاب از همیشه استوار و با قامت بلندتر و سرفراز خواهیم ایستاد و اجازه پایمال شدن خون شهدایمان را نمی‌دهیم و خیانت‌کاران به این نظام انقلاب اسلامی را رسوا خواهیم کرد.

فتاح دماوندی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجتماع باشکوه بسیجیان گفت: اینکه ما طبق میل دشمن پیش برویم بزرگترین خیانت در حق ملت است و راهی جز پایه بردن به دشمنان نداریم.

وی ادامه داد: متأسفانه عده‌ای از داخل کشور به دنبال چنین خواسته‌ای هستند و سعی می‌کنند موازنه قدرت به نفع غرب تغییر کند.

امام جمعه دماوند با اشاره به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم معرف به CFT مجلس شورای اسلامی تصویب شد، گفت: این لایحه موافقان و مخالفانی داشت که برخی می‌گویند ارائه اطلاعات بانکی امینت اقتصادی را به خطر خواهند انداخت، زیرا ما متعهد می‌شویم اطلاعات روابط بانکی را در صورت نیاز در اختیار کشورهای عضو بگذاریم.

فتاح دماوندی بیان کرد: در حال حاضر مشکلی در این رابطه وجود دارید که تحریم ما از تروریسم با تعریف بعضی از آن کشورها فرق دارد و شرط گذاشتن ماهم تأثیری ندارد.

وی افزود: همچنین موافقان لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی اینگونه مطرح کردند که ما باید به بهانه را از دست آمریکا بگیرم تا فشارهای بیشتری برما وارد نکند.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: در هر صورت این لایحه به تصویب مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان رسیده است و باید منتظر اعلام نظر شورای نگهبان باشیم.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه دکتر ظریف به رئیس جمهور گفته است که با پیوستن لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی، تضمینی در خصوص حل مشکلات کشور وجود ندارد، تصریح کرد: در این خصوص باید مقامات کشوری سوال کنیم، آیا با پیوستن به لایحه CFT، آمریکا دیگر بهانه‌ای برای افزایش مشکلات کشور ندارد؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا