آبعلی صاحب فرهنگسرا می شود

gholamreza ahmadiرئیس شورای اسلامی شهر آبعلی از احداث فرهنگ‌ سرای بزرگ آبعلی با پیگیری‌ های انجام شده خبر داد.

به گزارش تارود، غلامرضا احمدی  با بیان اینکه فرهنگسرای ‌بسیار بزرگی در آبعلی احداث می‌شود، اظهار کرد: 200 میلیون تومان بودجه برای این طرح در نظر گرفته و تنها یک مشکل موجب متوقف این طرح شده است.

وی افزود: در این زمینه، مشکلی با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پیدا کردیم که تعامل خوبی برقرار شده و بعد از رفع آن، فرهنگ‌سرای بسیار بزرگی را در آبعلی احداث می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی با بیان اینکه فعالیت‌ های هنری زیادی را در این فرهنگ‌ سرا برنامه‌ریزی کرده‌ ایم، گفت: دارالقرآن، استفاده از اینترنت، کتابخانه، اتاق فکر و …. از جمله برنامه‌های این فرهنگ‌ سراست و با انجام این کار‌، می‌توانیم گام بزرگی را در راستای تحقق شعار سال برداریم.

اشتغال‌ زایی یک‌ هزار نفر با اجرا شدن پروژه بام سپید آبعلی

احمدی در خصوص وضع اشتغال‌ زایی در آبعلی گفت: با توجه به اینکه شهرهای آبعلی و ارجمند با رویکرد گردشگری در استان تهران به تصویب رسیده‌اند، چندین طرح گردشگری بسیار خوبی از هشت سال پیش مطرح شده و اینک مشکلات آن‌ها را بررسی کردیم و امیدواریم زودتر اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی ادامه داد: با اجرای پروژه بام سپید آبعلی، حدود 200 نفر به طور مستقیم و در صورت نهایی شدن، هزار نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.

منبع فارس

انتهای پیام/م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا