با حضور فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی و دانشگاهیان انجام شد؛

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

همزمان با هفته نیروی انتظامی، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان دماوند و کادر افسری و رئیس، معاونان و جمعی از کارکنان دانشگاه، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ محمدحسن محمدی فرمانده منطقه انتظامی دماوند در این مراسم به جایگاه رفیع شهادت در اسلام اشاره و اظهار کرد: هدف ما از برپایی این مراسم تجدید عهد با آرمان های رفیع شهدا و زنده نگه داشتن یاد این قهرمانان است.

وی ادامه داد: حضور در مزار مطهر شهدای گمنام اجر مضاعف دارد چرا که خانواده این عزیزان در کنارشان نیستند و ما وظیفه سنگین تری در پاسداشت مقام و جایگاه این بزرگواران داریم.

حجت الاسلام پوررمضان رئیس عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی دماوند هم با توجه به زندگی و سیره امام علی(ع) اظهار کرد: «بالاترین افتخار از دید این امام بزرگ، رسیدن به مقام والای شهادت است چراکه فقط در زمان شهادت است که می فرماید: قسم به خدای کعبه، رستگار شدم.

محمود صفری رئیس دانشگاه آزاد دماوند نیز با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا، مقدم فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی دماوند را گرامی داشت و گفت: نیروی قدرتمند انتظامی در مواجهه با برهم زنندگان امنیت داخلی کشور مجاهدانه تلاش می کنند و در این راه، شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: مقابله با دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب چه در بعد فیزیکی و واقعی و چه در بعد الکترونیکی و فضای مجازی، توان و فداکاری بسیاری می طلبد و به حق نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در هر دو بخش بسیار خوب عمل کرده است و ملت شریف ایران همواره قدردان این زحمات بوده و خواهد بود.

در ادامه این مراسم معنوی مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی و دانشگاه افزون بر غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و نثار فاتحه با آرمان های رفیع شهدا و منویات مقام معظم رهبری تجدید عهد کردند.

در پایان برنامه با تقدیم لوح سپاس از طرف رئیس دانشگاه از زحمات فرماندهی منطقه انتظامی دماوند تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا