زاکانی در نخستین یادواره 34 شهید و جاویدالاثر مدافع حرم شهرستان دماوند؛

علم انقلاب باید در دست کسانی باشد که با معیارها و شاخص‌های شهدا منطبق باشند/ برخی مسئولان بر روی خون شهدا نشسته‌اند و خیانت می‌کنند

نماینده مردم تهران در مجلس نهم در نخستین یادواره 34 شهید و جاویدالاثر مدافع حرم شهرستان دماوند با اشاره به اینکه شاید کسانی بگویند مجلس شهدا سیاسی است و برای برگزاری آن بر شما فشار بیاورند، گفت: باید علم انقلاب به دست کسانی که با معیارها و شاخص‌های شهدا منطبق باشند.

به گزارشپایگاه خبری تارود دماوند، علیرضا زاکانی با اشاره به اینکه نظام سلطه در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن چندین مرتبه از حزب الله در رویارویی با جبهه مقاومت شکست خورده بود، اظهار کرد: اینها به دنبال راهی جدید افتادند که به هیچ وجه در تصورشان شکست در آن نبود و پیروزی را قطعی می‌دیدند.

وی با بیان اینکه آمریکا به فکر شکست ضعیف‌ترین حلقه مقاومت در خط انقلاب و مقاومت اسلامی افتاد، افزود: آمریکا و همه هم پیمانانش از سراسر جهان دست به دست هم دادند تا با استفاده از افراد سست ایمان و با شستشوی مغزی آنها، وحشیانه‌ترین نوع آدم‌کشی را انجام دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم ادامه داد: در این شرایط لشکر فاطمیون ایجاد شد که دیگر در برابر این وحشیان ملیت مطرح نبود که بعدها این لشکر ستون فقرات خط مبارزه شدند و امروز غبطه به افرادی می‌خوریم که در جایگاه اعلا ایستاده‌اند و ماحصل کار آن‌ها شکست جبهه استکبار در سوریه و لبنان و ان‌شاءالله در سراسر دنیا خواهد بود.

زاکانی تصریح کرد: امروز به فرموده رهبر و امام عزیزمان، روز غلبه قلوب مستضعفین بر دنیای مستکبرین است و لشکر فاطمیون، نمود عینی این رخداد است.

وی با بیان اینکه امروز شاید کسانی باشند که قدر و ارزش مدافعان حرم و ایثارهایشان را نمی‌دانند و بر آنها و خانواده‌هایشان طعنه می‌زنند، تاکید کرد: البته به آنها می‌گوییم در جمهوری اسلامی هم هستند افرادی که با خون شهیدان به مسند قدرت نشسته‌اند و خیانت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولانی مانند شهید چمران خود را فدای مردم کردند، ادامه داد: اما مسئولانی هم داریم که چون دردی ندارند، درد ملت را بی‌اهمیت می‌شمارند و بر روی خون شهدا بر مسند نشسته‌اند و خیانت می‌کنند.

نماینده مردم نهم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای شاید بگویند مجلس شهدا سیاسی است و بر شما برای برگزاری مجالس شهدا فشار بیاورند، بیان کرد: انقلاب اسلامی نعمتی است در دستان من و شما و اگر قرار است انقلاب را به دستان کسی بسپاریم، باید با معیارها و خواسته‌های شهدا منطبق باشند.

زاکانی با بیان اینکه ما هیچ وقت دنبال جنگ نبودیم، ادامه داد: در دفاع مقدس هم به دنبال جنگ نبودیم؛ ولی قرار نیست وقتی دشمن به ناموس و کشور ما حمله کرده است گوشه‌ای بنشینیم و کشور را به بیگانه واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه وقتی امام قطعنامه را پذیرفت، از طرفی متحیر بودیم که قرار بود “جنگ، جنگ تا رفع فتنه” باشد، گفت: ولی از طرفی دلمان آرام بود که امام پذیرفته است و امروز رهبر انقلاب و امام برای ما یکی هستند؛ چرا که مکتب اسلام و ولایت یکی است.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه تا آخرین لحظه پای انقلاب اسلامی می‌ایستیم، بیان کرد: اگر آن روز رزمنده‌هایی همچون مجید طلا پای امام ایستادند و گفتند ما پای امام نامردی نمی‌کنیم؛ امروز نیز ما تا آخر خط می‌ایستیم و پیروزی قطعاً برای مستضعفان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا