امام جمعه رودهن:

عده‌ای در حال دست‌وپا زدن برای آزادی سران فتنه سال 88 هستند/ دولت چه برنامه‌هایی برای اجرایی‌ شدن اقتصاد مقاومتی انجام داده است

امام جمعه رودهن با بیان اینکه عده‌ای در حال دست‌ و پا زدن برای آزادی سران فتنه سال 88 هستند، گفت: دولت چه برنامه‌هایی برای اجرایی‌کردن اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا مدیح در خطبه‌های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته در رودهن اظهار داشت: از نکات مهّمی که در فرمایشات سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز مشاهده کردیم، ایشان به این نکنه اشاره داشتند که عده‌ای در حال دست‌وپا زدن برای آزادی سران فتنه سال 88 هستند.

وی افزود: عده‌ای با خط گرفتن از رئیس‌جمهور جدید امریکا در حال فضاسازی برای آشتی فتنه‌گران و انقلاب هستند؛ اما همه بدانند کشور ما هیچ وقت از استکبار کمک نگرفته و اکنون نیز هیچ کمکی نمی‌خواهد.

امام جمعه رودهن بیان کرد: عده‌ای بحث آشتی ملی را در کشور راه انداختند؛ اما خوشبختانه رهبر انقلاب از فراگیر شدن این موضوع جلوگیری کردند چرا که ملت ایران، انقلاب را دوست دارد و با دشمنان آن آشتی نمی‌کند.

مدیح با بیان اینکه دشمن در پی راه انداختن جنگ فرهنگی و اقتصادی است تا ایران را از نظر فرهنگی و اقتصادی تضعیف کند گفت: از جمله مواردی که در موضوع جنگ اقتصادی می‌توان با دشمن مقابله کرد، بحث اقتصاد مقاومتی است که جزئی از وظایف ما است و باید تلاش کرد تا دشمن به هدف خود نرسد.

وی گفت: در زمینه اقدامات دولت باید دید که بعد از گذشت 11 ماه، دولت چه برنامه‌هایی برای اجرایی‌کردن اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل انجام داده است. اگر اقدامات مفید و قابل‌توجهی انجام نداده، شخص رئیس‌جمهور باید پاسخ‌گو باشد.

امام جمعه رودهن‌ خاطرنشان کرد: ملت ایران با توجه به داشتن مشکلات فراوان اما به دلیل علاقه به نظام و رهبری و پایمال نشدن خون شهدا، همیشه در صحنه حضور دارند و در 22 بهمن نیز بار دیگر این عشق را ثابت کردند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا