امام جمعه شهرستان دماوند:

عده‌ای جای منافقان جلاد و قوه قضاییه در دهه ۶۰ را عوض کردند/ اصناف دماوند نسبت به مالیات‌های سنگین گله‌مندند

امام‌جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اینکه عده‌ای جای جلادان دهه ۶۰ و قوه قضاییه را عوض کردند، گفت: گروه‌های مختلف اصناف دماوند نسبت به مالیات سنگین گله دارند و از مسئولان شهرستانی و استانی می‌خواهم پیگیری کنند و در مالیات به مردم فشار نیاورند.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های عبادی- سیاسی این هفته نماز جمعه شهر دماوند که با حضور پرشور مردن روزه‌دار در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه شب قدر هستیم و ان‌شاءالله با توکل به ائمه و تدبر در قرآن کریم، آماده ورود به شب قدر شویم.

وی با اشاره به استقبال خوب و پیش‌بینی‌نشده‌ای از مراسم سالگرد ارتحال امام، افزود: بنا بر فرموده رهبری، عده‌ای به دنبال تحریف امام هستند و اگر امام و راه امام را بیان نکنیم، آن‌ها به تحریف راه امام دست می‌زنند.
امام‌جمعه شهرستان دماوند بابیان اینکه جنگ، ترور و تحریم آزمون‌هایی بود که بعد از انقلاب در زمان امام ایجاد شد، خاطرنشان کرد: در این دهه عده‌ای از منافقان که جوانان، زنان و کودکان ما را می‌کشتند، وقتی دستگیر شدند، آیا مفسد فی‌الارض نیستند و نباید منافقان را اعدام کنند؟
فتاح دماوندی ادامه داد: برخی در ایام انتخابات این منافقان را مظلوم و قوه قضاییه را ظالم جلوه دادند و حال‌آنکه ولی‌فقیه زمان خود حاضر و ناظر بر نابودی این درندگان بود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا، وقتی ساز مخالفی برایش زده شود، آن را لبه پرتگاه رها می‌کند، تأکید کرد: بلایی که عربستان و آمریکا بر سر قطر آوردند، نشان می‌دهد که مستکبران قابل‌اعتماد نیستند و امروز قطر از آسمان امن جمهوری اسلامی استفاده می‌کند و از ایران مایحتاج غذایی خویش را تأمین می‌کند.

امام جمعه شهرستان دماوند بابیان اینکه اتفاقات تهران بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت، تصریح کرد: امام خامنه‌ای، این رفتارها را ترقه‌بازی دانست که هر دزدی توان انجام آن را دارد و نشانی از قدرت و توان نیست؛ قدرت برای جمهوری اسلامی است که داعش را در سوریه و عراق زمین‌گیر کرده است.
فتاح دماوندی با اشاره به اینکه مردم دماوند از مالیات‌های سنگین گله دارند، بیان کرد: گروه‌های مختلفی از اصناف آمدند و نسبت به مالیات سنگین گله کردند و از مسئولان استانی و شهرستانی می‌خواهم که پیگیری کنند و در بحث مالیات به مردم فشار نیاورند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا