رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دماوند:

صلاحیت 605 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دماوند تأیید شد/ عدم تأیید صلاحیت 44 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دماوند

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دماوند از عدم تأیید صلاحیت 44 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد و گفت: از تعداد 651 داوطلب ثبت‌نام شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دماوند، صلاحیت 605 نفر مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ناصر محمودی‌فرد با اشاره به اتمام مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: اسامی نهایی داوطلبان انتخابات شوراها امروز پس از فرصت قانونی، از هیئت نظارت بر انتخابات به هیئت اجرایی انتخابات شهرستان دماوند اعلام شد.

وی با بیان اینکه در مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان دماوند، 651 نفر ثبت‌نام کردند، افزود: از این تعداد، 199 نفر برای شوراهای اسلامی شهری و 452 نفر برای شوراهای اسلامی بخش‌های مرکزی و رودهن برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی کردند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دماوند تصریح کرد: پس رسیدگی به سوابق و شرایط داوطلبان انتخابات شوراها، صلاحیت 179 نفر در حوزه شهری شهرستان دماوند، 327 نفر در حوزه روستایی بخش مرکزی دماوند و 101 نفر در حوزه روستایی بخش رودهن مورد تأیید قرار گرفت.

محمودی‌فرد با اشاره به داوطلبانی که صلاحیت آنها رد شده است، بیان کرد: در این خصوص، صلاحیت 44 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا تأیید نشد که از این تعداد، 20 نفر برای شوراهای شهرها، 21 نفر برای شوراهای روستاهای بخش مرکزی و 3 نفر برای شوراهای روستاهای بخش رودهن بودند.

وی ادامه داد: همچنین یکی از داوطلبان در حوزه شهری فوت کرد و یکی دیگر از داوطلبان در حوزه روستایی بخش مرکزی دماوند از ثبت‌نام خود در انتخابات شوراها انصراف داد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دماوند گفت: داوطلبانی که صلاحیت آنها مورد تأیید قرار نگرفته تا روز 6 اردیبهشت‌ماه سال جاری فرصت دارند که اعتراض خود را اعلام کنند.

محمودی‌فرد اضافه کرد: در این زمینه، این افراد می‌توانند اعتراض خود در بخش روستایی را به هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان و در بخش شهری به هیئت نظارت بر انتخابات استان تهران ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا