رئیس آبفای شهر دماوند خبر داد؛

صرفه‌جویی در مصرف آب توسط شهروندان شهر دماوند جدی گرفته شود/ رفع مشکل کمبود و بحران آب در تابستان سال آینده  با کمک و همکاری شهروندان

رئیس آبفای شهر دماوند با بیان اینکه صرفه‌جویی در مصرف آب توسط شهروندان شهر دماوند جدی گرفته شود، گفت: امیدواریم مشکل کمبود و بحران آب در تابستان سال آینده با کمک و همکاری مردم رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مراد فرحت در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با تأکید بر موضوع صرفه جویی در مصرف آب در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص الگوی مصرف آب اظهار کرد: کشور ما منطقه‌ای پر آبی نیست؛ ما مردم ایران باید حداکثر صرفه جویی در مصرف آب را انجام دهیم.

وی افزود: از عموم شهروندان خواستاریم که به سمت اصلاح الگوی مصرف پیش بروند و صرفه جویی به معنای درست مصرف کردن بودن اسراف می‌باشد.

رئیس آبفای شهر دماوند ضمن اشاره به برخی از روش‌های صرفه‌جویی و رعایت مصرف آب توسط شهروندان بیان کرد: افراد جامعه باید در زمینه مصرف آب مسئولیت‌پذیر باشند و سعی کنند رفتار مضر و غیرمسئولانه‌ای که ممکن است به جامعه و افرادی که در آن زندگی می‌کنند ضرر برسانند را از بین ببرند.

وی در پایان ضمن تأکید مجدد به صرفه‌جویی در مصرف آب خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک و همکاری مردم فهیم در رعایت مصرف آب انشاء الله در تابستان سال آینده شاهد کمبود و بحران آب شرب نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا