امام جمعه شهرستان دماوند؛

صدای سیلی موشکی سپاه به داعش را اسرائیل به خوبی شنید/ دستگیری‌های اخیر عربستان، جنگ بحران قدرت در این کشور را نمایان می‌کند

امام‌جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اینکه مسئولان اسرائیلی به خوبی صدای سیلی موشکی را شنیدند گفت: آل سعود درگیر چهار جنگ است و جنگ بحران قدرت، این کشور را به‌زودی نابود می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه دماوند اظهار کرد: صهیونیزم به خاطر منافع، با کافران رابطه دوستی برقرار می‌کردند و در عذاب جهنم پایدار خواهند بود.

وی افزود: اگر آمریکا و اسرائیل به ظلم و خون‌ریزی ادامه می‌دهند، به‌واسطه تفرقه بین مسلمانان است و امروز، روز قدس تنها روز فلسطین نیست؛ بلکه روز اسلام است و باید ملت‌های اسلامی، ابراز وجود کنند.
امام‌جمعه شهرستان دماوند با اشاره به سخنان رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: حمایت بیرونی از فلسطین و تلاش و مبارزه فلسطینی‌ها، منجر به نابودی دشمن اسلام خواهد شد.
فتاح دماوندی با اشاره به حضور ۱۸ فروند ناو اسرائیلی در مراسم بیعت ولیعهد جدید آل سعود، تصریح کرد: آل سعود امروز درگیر جنگ‌های مختلفی است که ازجمله آن، جنگ نفت است که بهای نفت را برای تضعیف ایران و روسیه، ۶۰ درصد کاهش داد و خودش با چالش بودجه مواجه است.

وی جنگ با یمن را دیگر جنگ درگیر عربستان دانست و تصریح کرد: حضور داعش در سوریه و عراق نیز دیگر جنگ عربستان است که امروز به شکست عملیاتی رسیده است.
امام‌جمعه شهرستان دماوند، سیلی موشکی سپاه به داعش را نشانی از اقتدار ایران اسلامی خواند و تأکید کرد: صدای سیلی سپاه به داعش را اسرائیل به خوبی شنید و مسئولان عالی‌رتبه اسرائیل بعد از چهار روز قفل دهانشان را باز کردند و آن را نگران‌کننده دانستند و رژیم جعلی اسرائیل در قواره‌ای نیست که بخواهد برای ما حرفی بزند.
فتاح دماوندی جنگ قدرت را جنگ چهارم سعودی‌ها دانست و تأکید کرد: این صدام جدید به‌زودی توسط اربابانش بعد از تمام شدن شیر، ذبح خواهد شد و بحران قدرت در عربستان سعودی آغازشده است که منجر به نابودی این رژیم ملعون خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا