رئیس شورای شهر دماوند خبر داد؛

شکل‌گیری تیم تحقیقاتی و پژوهشی در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی/ بلاتکلیفی شهرک فاطمیه گیلاوند نتیجه بی‌توجهی ادارات و دستگاه‌های اجرایی است

رئیس شورای شهر دماوند بیان اینکه شکل‌گیری تیم تحقیقاتی و پژوهشی در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی است، گفت: بلاتکلیفی شهرک فاطمیه گیلاوند نتیجه بی‌توجهی ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، غلامرضا ذبیحی در نشست کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در محل فرمانداری این شهرستان به بیان اهمیت شکل‌گیری تیم تحقیقاتی و پژوهشی در راستای حل آسیب‌های اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: ما در ماه محرم، صفر و رمضان شاهد بروز آسیب‌های کمتری در جامعه هستیم و متاسفانه قبح بسیاری از مسائل اخلاقی در جامعه امروز از میان رفته است که نهایتا منجر به بروز برخی مفاسد اخلاقی می‌شود.

وی افزود: اگر در جامعه‌ای که‌ موضوع امر به معروف و نهی و از منکر و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در آخرین مرحله قرار بگیرد مسلما فساد اخلاقی در جامعه افزایش می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند  در خصوص موضوع حاشیه‌نشینی در شهر دماوند گفت: ما حاشیه‌نشینی نداریم و مواردی همانند بلاتکلیفی شهرک فاطمیه گیلاوند محصول بلاتکلیفی ادارات و دستگاه‌های اجرایی است.

ذبیحی با اشاره به موضوع منطقه قلعه سنگی اظهار داشت: در خصوص این منطقه نیز در سال 85 قرار بر واگذاری 50 واحد مسکونی در شهرک فاطمیه از سوی اداره بنیاد مسکن به شهرداری و شورای شهر و در نهایت معرفی افراد آن منطقه برای سکونت بود که متاسفانه این امر اجرایی نشد.

وی تاکید کرد: نکته مهم در درجه اول شناسایی دردهای جامعه و در مرحله بعد درمان آنها می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا