امام جمعه رودهن:

شورای نگهبان بهترین عملکرد را داشت/ وظیفه شوراهای اسلامی شهر و روستا آبادانی است

امام جمعه رودهن با بیان اینکه شورای نگهبان در خصوص تائید صلاحیت ها بهترین عملکرد را داشت، گفت: اصلی ترین وظیفه شوراهای اسلامی شهر و روستا آبادانی مناطق است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا مدیح در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن اظهار داشت: آنچه که باعث پیشرفت در روزی خواهد کار و تلاش است؛ برخی‌ها در کار از لحاظ جسمی تنبل و جان عزیز هستند و برخی‌ها به غیر از جسم از لحاظ روحی با نشاط هستند.

وی ادامه داد: ائمه اطهار (ع) توصیه کردند که اهل تلاش و در کارها جدیت داشته باشید و حضرت موسی (ع) بارها به فرزاندان خود تأکید کردند که در کارها جدی باشند و از تنبلی دوری کن و این پیام را به همه امت من برسانید.

امام جمعه رودهن بیان کرد: افرادی را می‌شناسیم که از پایه شروع کردند و در حال حاضر از بهترین بازرگانان ایران هستند؛ انسان با تلاش زنده هست نه با تنبلی و سستی که هیچ جایگاهی ندارد.

مدیح تصریح کرد: در آستانه سالروز تأسیس سپاه پاسداران هست که این نهاد تکیه گاه انقلاب اسلامی بود و با حضور جوانان موفق پیشرفت خوبی داشت.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از صفر کار خود را آغاز کرده و الحمدالله در حال حاضر به تثبیت رسیده و در خاورمیانه و دنیا جزو اثر گذارها قرار دارد.

امام جمعه رودهن گفت: شورای نگهبان این بار بسیار عالی عمل کرد و مردم باید قدر دان این نهاد فرهنگی داشته باشند و افراد انقلابی و فرهنگی را تائید کردند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های انتخاباتی بین 6 نفر آغاز شده است و امیدواریم بهترین گزینه که بتواند مخلصانه و بدون هیچ چشم داشتی به مردم خدمت کند انتخاب شود.

مدیح با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افرادی را انتخاب کنید که انسان‌های پاک دست باشد و دنبال منافع شخصی نباشند.

امام جمعه رودهن ادامه داد: افرادی را انتخاب کنید که با مشکلات آشنا باشند و دانش لازم را برای رفع مشکلات را به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا وظیفه اجرایی و اصلی‌ترین کار آن عمرانی است و باید طوری فعالیت کنند تا آن منطقه آباد شود و به فکر بازی‌های سیاسی نباشند و به فکر مردم باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا