رئیس شورای شهر رودهن:

شورای آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی در رودهن تشکیل می‌شود

رئیس شورای شهر رودهن گفت: شورای آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی در رودهن تشکیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، برای نخستین بار جلسه‌‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی مرادی مسئول ستاد نمازجمعه بخش رودهن، مهدی کچوئی شهردار رودهن، کوروش حنیفی رئیس شورای شهر و اعضای شورای اسلامی شهر رودهن با هدف بررسی راهکار‌های ارتقای مسائل فرهنگی و حضور حداکثری مردم در نمازجمعه برگزار شد.

در این جلسه مسئول ستاد نمازجمعه بخش رودهن ضمن تقدیر از شهرداری و شورای شهر رودهن پیرامون بحث برگزاری کمیّ و کیفی نمازجمعه در رودهن، خواستار همکاری و حضور حداکثری مردم و مسئولان در نمازجمعه شد.

مرادی با تأکید بر همکاری با اداره ورزش و جوانان رودهن اظهار داشت: ما سعی داریم که بخشی از تریبون نمازجمعه را در اختیار مسئولان ورزشی شهرستان قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از ستاد حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن گفت: برای هرچه بهتر شدن این فرضیه عبادی- سیاسی و آسایش نمازگزاران، خواستار نصب تابلو برای ایستگاه‌های نمازجمعه هستم.

مرادی با اشاره به کمبود نیروی‌کار و تجهیزات لازم تصریح کرد: در صورت امکان، جهت تقویت مهّم‌ترین ستاد فرهنگی رودهن بودجه‌ای به این امر اختصاص داده شود تا کارها آسان‌تر پیش رود.

مسئول ستاد نماز جمعه بخش رودهن بیان کرد: استفاده از فرهنگسرای رودهن جهت برگزاری جلسات مهدویت و ارتقای فرهنگی ادارات نیز در اولویت است و پیشنهاد می‌کنیم نورپردازی مساجد نیز در دستورکار قرار گیرد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر رودهن اظهار داشت: از دغدغه‌های مسئولان ستاد نمازجمعه بابت مسائل فرهنگی رودهن سپاسگزار هستیم؛ اما برای تسهیل در امور و دیگر فعالیت‌ها، لازم است یک شورای اداری جهت آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی و تأثیرگذاری بر حضور حداکثری مردم در این فرضیه الهی تشکیل شود.

حنیفی با بیان راه‌حل‌های ترغیب افراد به فعالیت‌های فرهنگی تصریح کرد: برگزاری جلسات ستاد نمازجمعه با ادارات مختلف در جهت جذب آن‌ها برای فعالیت‌های فرهنگی بسیار مفید است؛ سرمایه‌گذاری در بحث فرهنگی و پرورشی یکی از راه‌حل‌های جذب افراد در فعالیت‌های فرهنگی است که شورای شهر رودهن با هّمت شهرداری همکاری‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

در پایان نیز شهردار رودهن ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری سالروز یوم‌الله ۹ دی خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم ولایت‌مدار رودهن در ایام‌الله دهه فجر نیز یکبار دیگر مانند ۹ دی، خودشان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کنند.

وی همچنین تأکید کرد: به رغم کمبود بودجه در برخی موارد، مجموعه شهرداری رودهن برای همکاری با ستاد نمازجمعه آمادگی لازم را داشته و جهت ارتقای فرهنگی شهر همه تلاش خود را انجام می‌دهد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا