فرماندار شهرستان دماوند:

شهرستان دماوند از نظر سطح آموزشی وضعیت مطلوبی دارد/ مسئولیت متولیان آموزش و پرورش بسیار مقدس و سنگین است

فرماندار شهرستان دماوند از وضعیت مطلوب سطح آموزشی در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه امام خمینی (ره) دماوند اظهار کرد: در امروز روز شروع فراگیری علم و آگاهی می‌باشد، آنچه که امروز به آن نیاز داریم و باید بیشترین و بهترین سرمایه‌گذاری را تاکنون برای آن انجام می‌دادیم آگاهی و آموزش و پرورش است.

وی افزود: اگر در جامعه‌ای آموزش و پرورش به خوبی احیا شود و به آن رسیدگی شود و با علم و آگاهی واقعی پیش رود، در آینده آن جامعه مشکلی نخواهیم داشت.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: پایه بسیاری از موضوعات از قبل ابتدایی تا دبیرستان و تا مقاطع بالاتر بر محور آموزش و پرورش استوار است.

صفری ادامه داد: زمان به سرعت در حال عبور است و شما دانش‌آموزان باید قدر تمامی لحظات عمر خود را دانسته و به بهترین شکل از آن استفاده کنید.

وی بیان کرد: نباید تصور کنید که زمان برای شما متوقف است و برای دیگران می‌گذرد، باید از فرصت‌هایتان و از این زمان طلایی بهترین بهره را ببرید.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: شما دانش آموزان باید مراقب باشید که حتی ثانیه‌های زندگیتان را از دست ندهید چرا که در سنین بالا افسوس می‌خورید که چرا از فرصت‌هایتان استفاده نکردید تا در موقعیت و جایگاه علمی بالاتری قرار می‌گرفتید.

صفری اضافه کرد: تنها نیاز اصلی کشور در شرایط کنونی این است که شما دانش آموزان با آگاهی وارد عرصه خدمت شوید.

وی تأکید کرد: امروزه در جامعه دیگر نمی‌توانیم بدون مطالعه سخن بگوییم و بدون کار کارشناسی تصمیم بگیریم، این امر مهم بر دوش شما دانش آموزان است، بنابراین استفاده از فرصت طلایی شما توصیه من به دانش آموزان است که قطعاً خانواده‌ها این فرصت‌ها را بیشتر قدر می‌دانند و باید مراقب باشند.

*شهرستان دماوند درخشش و موفقیت دانش آموزان زمینه خوبی دارد

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: مسئولیت متولیان آموزش و پرورش بسیار مقدس و سنگین است چرا که بهترین موضوع در این عالم آگاهی دهی و آموزش است.

صفری گفت: از نظر سطح آموزشی در شهرستان دماوند در وضعیت مطلوبی قرار داریم، اما باید این مزیت را ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: شهرستان دماوند زمینه این را دارد که در استان، کشور و مجامع بین‌المللی شاهد درخشش و موفقیت دانش آموزان باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا