پایان مسابقات والیبال جام شهدای گمنام دانشگاه آزاد دماوند با تجلیل از برگزیدگان

مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات والیبال جام دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ویژه کارکنان بسیجی با شعار ورزش، شادابی جسمی و طراوت معنوی به همت پایگاه مقاومت بسیج کارکنان شهید بهنام و مدیریت ورزش این واحد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مسئول بسیج کارکنان شهید بهنام دانشگاه آزاد دماوند گفت: با هماهنگی بسیج کارکنان و مدیریت ورزش دانشگاه و موافقت دکتر صفری رئیس واحد، مسابقات والیبال جام دو شهید گمنام ویژه کارکنان برادر واحد دماوند در سالن والیبال مجموعه ورزشی دانشگاه برگزار شد.

ابوذر عبداللهی افزود: این مسابقات با استقبال پرشور کارکنان مواجه شد تا جایی که تقریبا همه کارکنان برای حضور در آن اعلام آمادگی کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارکنان واحد دماوند اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که از روز شنبه سی و یکم تیر آغاز شد، تیم‌های مختلف از حوزه‌های ریاست، عمران، آموزش، پژوهش، دانشجویی، اداری مالی، مرکز سما و تیمی مستقل از نقلیه واحد که خود زیرمجموعه حوزه اداری مالی واحد است، شرکت و به رقابت پرداختند.

عبداللهی گفت: در پایان بازی ها در مراسمی با حضور اشرفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و حاجی حسنی معاون وی، حسین غیبی فرمانده بسیج حوزه ادارات و کارخانجات شهرستان، حجت الاسلام واسعی مسئول فرهنگی مرکز سما و چند تن از معاونان و مسئولان دانشگاه،از تیم های برتر قدردانی به عمل آمد.

تیم حوزه ریاست موفق به کسب مقام قهرمانی و نیز تیم حوزه اداری و مالی نایب قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شادابی جسمی و همزمان با آن طراوت معنوی هرچه بیشتر و نیز زنده نگهداشتن نام و یاد شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاصه دو شهید گمنامی که در دانشگاه مدفون هستند بیان شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا