نماینده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دماوند خبر داد؛

شناسایی و انهدام باندهای برگزار کننده مهمانی‌‌های شبانه در شهرستان دماوند/ پلمپ واحدهای صنفی متخلف به علت ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی

نماینده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دماوند از شناسایی و انهدام باندهای برگزار کننده مهمانی‌های شبانه از سال گذشته تاکنون و پلمب واحدهای صنفی متخلف در شهرستان دماوند به علت ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمدرضا شریفی در نشست کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در محل فرمانداری این شهرستان با بیان این مطلب که نیروی انتظامی در حوزه فرهنگ‌سازی امکانات زیادی ندارد، اظهار داشت: خوشبختانه در خصوص کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است که امیدواریم شاهد عملکرد بهتری نیز در آینده باشیم.

وی افزود: در زمان مسئولیت بنده در حوزه امنیت اجتماعی در رودهن تعدادی باند مهم برگزارکننده مهمانی‌های شبانه از سال گذشته تاکنون در این بخش شناسایی و منهدم شد و روند فعالیت این افراد به این صورت بود که در فضای مجازی اقدام به انجام تبلیغات و ثبت‌نام کرده و با دعوت افراد در آن مکان حاضر می‌شدند.

نماینده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین در گذشته صنوف متخلفی در محل‌های پر تردد مانند مقابل دانشگاه آزاد رودهن به اموری مانند صرف قلیان و بازی‌های نه‌چندان متعارف می‌پرداختند که با انجام شناسایی این واحدها پلمب شد و در حال حاضر هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

*سفره‌خانه‌های فعال در بخش رودهن دارای مجوز 10 ساله هستند

شریفی در خصوص وضعیت سفره‌خانه‌های سنتی موجود در بخش رودهن تصریح کرد: در بخش رودهن تعدادی سفره‌خانه فعال داریم که مجوز آنها از سوی نیروی انتظامی صادر نشده و در گذشته از طریق اتحادیه به صورت 10 ساله اخذ مجوز شده بود.

وی اضافه کرد: این اماکن محل بسیار مناسبی برای تجمع افراد غیر موجه و حتی ارازل و اوباش است.

*شناسایی و طرد اتباع بیگانه در شهرستان دماوند/ طرح ذوالفقار 96 ناجا با رویکرد بسیار خوب در زمینه خلع سلاح همراه بود

نماینده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دماوند اشاره‌ای نیز به موضوع شناسایی و طرد اتباع بیگانه در شهرستان دماوند داشت و بیان کرد: این موضوع مورد توجه نیروی انتظامی قرار دارد و اتباع فاقد مدرک اقامتی در ایران شناسایی و طرد می‌شوند اما لازم است که از صدور کارت آمایش برای افراد غیرموجه جلوگیری شود تا شاهد بروز مشکلات بعدی در خصوص آسیب‌های اجتماعی نباشیم.

شریفی با تاکید به انجام کنترل بیشتر در مناطق حاشیه‌نشین این شهرستان تصریح کرد: با توجه به این که شهرستان دماوند در بین دو محور مواصلاتی به سمت شمال کشور قرار دارد فرهنگ‌های مختلفی به آن تزریق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش رودهن مباحث امنیت اخلاقی مورد توجه قرار دارد و در دماوند نیز حضور ارازل و اوباش، مواد مخدر و افراد حامل اسلحه غیر مجاز مطرح بود که خوشبختانه در طرح ذوالفقار عملکرد بسیار خوبی به ویژه در زمینه خلع سلاح داشتیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا