رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دماوند:

شمار داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دماوند به 308 نفر رسید/ ثبت‌نام‌ 86 داوطلب در روز چهارم برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان دماوند

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دماوند با بیان اینکه شمار داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستای شهرستان دماوند به 308 نفر رسید، گفت: 86 نفر داوطلب در روز چهارم برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان دماوند ثبت‌نام‌ کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ناصر محمودی‌فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پایان چهارمین روز ثبت‌نام، ۲۵ نفر با حضور در محل فرمانداری شهرستان برای شوراهای اسلامی شهر، 53 در بخشداری مرکزی و 8 نفر در بخشداری رودهن ثبت‌نام خود را نهایی کردند که از این تعداد 77 نفر مرد و 9 نفر زن هستند.

وی افزود: با پایان چهارمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دماوند تعداد 308 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان دماوند ثبت‌نام کردند که 292 نفر از آنان مرد و 16 نفر زن هستند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دماوند اضافه کرد: ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره پنجم تا پایان روز یکشنبه 6 فروردین سال 1396 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا