فرماندار شهرستان دماوند:

شمار داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دماوند به 384 نفر رسید/ 74 نفر در پنجمین روز ثبت‌نام کردند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه شمار داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دماوند به 384 نفر رسید، گفت: 74 نفر داوطلب در پنجمین روز برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان دماوند ثبت‌نام‌ کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ناصر محمودی فرد در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از محل ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری شهرستان دماوند اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها طی چند روز گذشته به خوبی در حوزه‌های ثبت‌نام انجام شده است.

وی افزود: امروز 74 داوطلب کاندیداتوری خود را در محل فرمانداری برای شوراهای شهری و محل بخشداری‌های مرکزی و رودهن برای شوراهای روستایی اعلام کردند که با پایان پنجمین روز ثبت‌نام‌ها، تعداد داوطلبان برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دماوند به 384 نفر رسید.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: امروز در پنجمین روز ثبت‌نام عضویت در شوراهای اسلامی، 21 داوطلب در فرمانداری دماوند، 46 داوطلب در بخشداری مرکزی و هفت داوطلب در بخشداری رودهن ثبت‌نام کردند که از این تعداد، 68 نفر مرد و 6 نفر زن بودند.

محمودی فرد تصریح کرد: با توجه به اینکه چند روز گذشته تعطیلات نوروز و ادارات نیز تعطیل بود، پیش‌بینی‌های لازم در خصوص افزایش تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای دو روز باقی مانده انجام شده است.

وی بیان کرد: امکانات و تجهیزات ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا را در سه حوزه ثبت‌نام شهرستان دماوند افزایش داده‌ایم تا اگر طی روزهای باقی مانده با مشارکت بیشتری همراه بودیم، خدمات بهتری ارائه شود تا داوطلبان به راحتی و سهولت ثبت‌نام خود را در حوزه‌ها انجام دهند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: امیدواریم طی روزهای آینده مرحله ثبت‌نام انتخابات شوراها به خوبی در شهرستان دماوند انجام شود و در عین حال انجام کارهای اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان را نیز پیگیری می‌کنیم تا اجرای برنامه‌ها بر اساس زمان‌بندی پیش برود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا