شجاعی: به احتمال زیاد با مربی آلمانی قرارداد می‌ بندیم

image49583نایب‌ رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: از شرایطی که بانوان بزرگسال دارند عصبانی هستم.

به گزارش تارود به نقل از دانا، فریده شجاعی درباره جذب مربی آلمانی برای تیم بزرگسالان گفت: مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در اسفند برگزار می‌شود و ما قطعا در این هفته اردوها را آغاز می‌کنیم. من واقعا از شرایط عصبانی بودم و فکر می‌کنم مسئولان فدراسیون می‌خواهند از زیر بار مسئولیت فرار کنند.

وی ادامه داد: مربی آلمانی کارش تمام است و به احتمال زیاد با او قرارداد می‌بندیم. وی در بوندس لیگا مربیگری می‌کند و دروازه‌بان تیم ملی آلمان بوده است. البته من رزومه او را شخصا ندیده‌ام، اما کمیته آموزش درباره او با من صحبت کرده است.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که ما تجربه خوبی با هلنا کاستا نباشیم، فکر می‌کنید این مربی آلمانی به ایران کمک کند، اظهار داشت: باید رزومه او را دقیق‌تر مطالعه کنیم. بچه های ما قلق دارند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین درباره نتایج دختران نوجوان در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا، عنوان کرد: ما تا حالا هند را نبرده بودیم. البته در رده سنی 16 سال با این تیم بازی نکرده بودیم، بلکه دیدارهایی را با هند در رده سنی زیر 14 سال داشتیم. قرار است از هر گروه یک تیم به مرحله بعد راه پیدا کند بنابراین کار سختی را پیش رو داریم.

شجاعی درباره اینکه فکر می‌کنید ایران بتواند اردن را شکست دهد، گفت: من از هند بیشتر از اردن می‌ترسیدم. امیدوارم اردن را هم شکست دهیم. سفیر ایران در بنگلادش 300-200 نفر را برای تماشای مسابقه و تشویق به ورزشگاه برده و این موضوع به بازیکنان روحیه می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا