راه اندازی سینمای دیجیتال در رودهن

akbar agha mirzaeeرئیس اداره فرهنگ و ارشاد رودهن گفت :با توجه به بازدید های صورت گرفته از سوی نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مقدمات راه اندازی سینمای دیجیتال در رودهن تا پایان سال فراهم شده است.

به گزارش تارود، اکبر آقا میرزایی در مورد برنامه های ارشاد در ماه مبارک رمضان گفت : رمضان ماه میهمانی خداوند متعال است ماهی که درب های روزی و بخشندگی پروردگار بروی مومنان گشوده شده است و باید جهت بهرهمندی از گستره بی نهایت رحمت الهی محرمات را کنار گذاشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رودهن با اشاره به برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در این نهاد فرهنگی ، تصریح کرد : برگزاری نمایشگاه خوشنویسی به نفع نیازمندان و بیماران آسایشگاه محک با حضور مسئولان شهرستان ، مراسم شبی با قران توسط کانونهای مساجد از برنامه های ویژه اداره فرهنگ و ارشاد رودهن است.

آقامیرزایی با تاکید بر وضعیت سینما وصال رودهن به عنوان شاخه ای از زیر ساخت های فرهنگی شهر رودهن ، اضافه کرد : سینما وصال رودهن در گذشته با اکران فیلم های روز سینمای ایران پایگاه خوبی برای پاسخگویی به نیاز فرهنگی مردم بود ولی به دلایلی مدتی تعطیل شد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن به شدت پیگیر بازگشایی این مکان فرهنگی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رودهن در خاتمه اظهار داشت : راه اندازی سینمای دیجیتال در رودهن این منطقه را در حوزه فرهنگ و هنر به سایر شهرستانهای تهران با برخورداری از این فناوری متصل خواهد کرد .

منبع:  باشگاه خبرنگاران رودهن

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا