با حکمی از سوی استاندار تهران؛

«سیاوش نوری» به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان دماوند منصوب شد+سوابق

با حکمی از سوی استاندار تهران، «سیاوش نوری» به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند منصوب و معرفی گردید.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیاوش نوری با حکم استاندار تهران به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند منصوب شد.

نوری متولد 1351 از شهرستان گرمسار با تحصیلات دانشجوی سال آخر دکتری ترویج کشاورزی است که 19 سال خدمت و کار در دفتر برنامه‌ریزی و بودجه وزارت کشور و رئیس گروه بودجه عمرانی وزارت کشور در سوابق او دیده می‌شود.

در حکم سید حسین هاشمی خطاب به نوری آمده است: به موجب حکم و بنابر پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان دماوند جنابعالی به سمت «معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی شهرستان دماوند» منصوب می‌شوید.

در ادامه می‌خوانیم: امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و به کارگیری شیوه‌های مناسب در اعمال سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید به مردم که ولی نعمتان و سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، موفق و مؤید باشید.

گفتنی است؛ پیش از این، مجید صفری مسؤولیت معاونت برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان دماوند را به مدت سه سال بر عهده داشت که در اواخر سال گذشته به عنوان بخشدار جدید رودهن از توابع شهرستان دماوند معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا