سهم عمرانی 1.2 میلیاردی روستاهای دماوند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در سال جاری به منظور عمران و آبادانی روستاها اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

b26 1 سهم عمرانی 1.2 میلیاردی روستاهای دماوند

به گزارش تارود، ناصر محمودی فرد که به منظور دیدار با مردم و بازدید از روستای چناران(چنار غرب) در این روستا حضور یافته بود افزود: امسال که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده تلاش همه مسئولان بر این است تا گوشه ای از مشکلات مردم را کاهش دهیم.

chenaran2 سهم عمرانی 1.2 میلیاردی روستاهای دماوند

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که کشور با آن روبه رو است بیان داشت: با توجه به محدودیت ها تلاش می شود با همین امکانات موجود و اولویت بندی پروژه های عمرانی ، به بخشی از توسعه که مورد توجه همه دوستداران نظام است، دست یابیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند به برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور توسعه هرچه بیشتر بخشهای مختلف شهرستان اظهار داشت: از ابتدا برنامه ما این بود که توجه به عمران شهرها و روستاها در یک جهت باشند و هدف ما از این بازدید ها هم کم کردن بخشی از مشکلات روستاها است.

chenaran1 سهم عمرانی 1.2 میلیاردی روستاهای دماوند

فرماندار شهرستان دماوند به مشکلات آبی موجود اشاره کرد و افزود: این مشکلات نه تنها در شهرستان بلکه در استان تهران وجود دارد اما باید گفت که در سال جاری اعتبارات خوبی هم از محل تملک دارایی های استان و هم از اعتبارات ویژه استاندار محترم به این بخش اختصاص یافته که بتواند بخشی از مشکلات را بر طرف سازد.

وی در ادامه به مشکلات مطرح شده توسط شورای روستای چناران (چنار غرب) پرداخت و اظهار داشت: در خصوص مشکل راه دسترسی روستا مشکل زیرساختی وجود دارد و پیش بینی که صورت گرفته در سال جاری اصلاح بخشی از رمپ ورودی و روکش آسفالت مسیر در دستور کار قرار دارد.

محمودی فرد همچنین از اختصاص اعتبار ویژه جهت ساخت ساختمان دهیاری این روستا در سال جاری خبر داد.

در پایان این بازدید فرماندار شهرستان دماوند با حضور در منزل شهیدان امیر و مجید فرضعلیان ضمن دیدار با خانواده محترم شهدا،یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را گرامی داشتند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا