رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند:

سند توسعه ورزش شهرستان دماوند مصوب و تهیه شده است/ نبود خانه جوان و سمن‌ها یکی از معضلات اصلی شهرستان دماوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با بیان اینکه سند توسعه ورزش این شهرستان مصوب و تهیه شده است، گفت: نبود خانه جوان و سمن‌ها یکی از معضلات اصلی شهرستان دماوند می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، امید قمی در دومین نشست شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: دستاوردهای خوبی در اولین نشست شورای ورزش و جوانان از جملهدیواره صخره نوردی، پیست پنج هزار نفری و جانمایی زمین و محل احداث استادیوم فوتبال پیشنهادانی داشتیم.

وی ادامه داد: یکی از معضلات نبود خانه جوان و سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان در شهرستان است که نتوانستیم در حوزه جوانان فعالیتی داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با اشاره به اصل برنامه محوری افزود: برای نخستین‌بار با گروه کارشناسان اداره کل و وزارت ورزش و جوانان جلسات متعددی را برگزار کردیم و سند توسعه ورزش شهرستان دماوند مصوب و تهیه شد تا بتوانیم طبق این سند تا سال 1400 برنامه‌ها را در دو بخش ورزش و جوانان اجرا کنیم و ورزش‌های همگانی و قهرمانی و تربیتی به صورت مجزا در این سند اجرا خواهد شد.

قمی خاطرنشان کرد: در خصوص ستاد اوقات فراغت با توجه به اینکه در بخش جوانان از سن 15 تا 29 سال را باید تحت پوشش قرار دهیم در کمیته‌های تخصصی فعالیت ستاد در زمینه ازدواج و خانواده، مشارکت اجتماعی، هویت، اوقات فراغت آسیب‌های اجتماعی، اشتغال، فضای مجازی و پیگیری مصوبات جلسه ستاد است.

*شرکت بیش از  1500 نفر از جوانان شهرستان دماوند در مسابقات جام رمضان/ ایجاد 20 پایگاه ورزش روستایی در شهرستان دماوند تا پایان سال جاری/ تجهیز و افتتاح چهار خانه ورزش روستایی در دستور کار است

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و 500 نفر از جوانان به مسابقات جام رمضان در شهرهای مختلف می‌پردازند و در نظر داری جام قهرمان قهرمانان را نیز برگزار کنیم و بهترین نفرات برای مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

وی عنوان کرد: در بخش روستایی نخستین‌بار چهار خانه ورزش روستایی را افتتاح کردیم و 4 مکان دیگر را نیز تجهیز کرده و قصد داریم افتتاح کنیم و تا پایان سال به 20 پایگاه ورزش روستایی خواهیم رسید و 23 پایگاه اوقات فراغت را در هیئت‌ها و مکان‌های ورزشی مد نظر قرار دادیم.

*مجموعه‌های ورزشی توحید و قدس جیلارد با مشکلاتی از سوی ادارت مواجه است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند بیان کرد: در بحث سرانه ورزشی یکی از معضلاتی که با مواجه هستیم مشکلات مربوط به دو سالن ورزشی مجموعه توحید و قدس جیلارد است که اختلافاتی با امور مالیاتی و اداره آموزش و پرورش وجود دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا