رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند خبر داد؛

سنددار شدن حدود 10 هزار هکتار از اراضی ملی در شهرستان دماوند تا پایان سال جاری/ اخذ سند کاداستر به منظور تثبیت مالکیت 2 هزار هکتار از اراضی ملی در شهرستان دماوند

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از سنددار شدن حدود 10 هزار هکتار از اراضی ملی  تا پایان سال جاری و اخذ سند کاداستر به منظور تثبیت مالکیت 2 هزار هکتار از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.

علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در راستای تثبیت مالکیت دولت، چهارمین نشست کمیته فنی و ممیزی استان تهران با حضور معاون حفاظت و امور اراضی، رئیس اداره ممیزی و حدنگاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند برگزار شد.

وی افزود: در این نشست سه پلاک به نام‌های بیدک، اطاقک و اوچونک مورد بررسی قرار گرفت و منتج به نتیجه نهایی گردید.

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند ادامه داد: با انجام این اقدام زمینه لازم برای اخذ سند کاداستر به منظور تثبیت مالکیت دولت به مساحت حدود دو هزار هکتار فراهم شد که تا پایان مهرماه با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دماوند اخذ سند صورت می‌گیرد.

خلیلی خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد تا چهار پلاک دیگر نیز مورد بررسی قرار گیرد که نتیجه آن اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: با انجام برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای مصوبات کمیته فنی و ممیزی استان تهران و همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دماوند از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به اخذ سند مالکیت به میزان حدود 700 هکتار در این شهرستان اقدام شد.

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند گفت: با توجه به اصلاح هندسی انجام شده در 17 پلاک و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم که تا پایان سال جاری نسبت به اخذ اسناد مالکیت کاداستر در خصوص حدود 10 هزار هکتار از اراضی در این شهرستان اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا