سردار نقدی: شیخ نمر اعدام شود مسلمانان دنیا را برای آل‌ سعود جهنم می‌کنند

image81210رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به صدور حکم اعدام برای شیخ نمر گفت: اگر آل سعود چنین جنایتی را علیه آیت الله شیخ نمر مرتکب شود، این اقدام بدون پاسخ نمانده و مسلمانان طبق آیه «و من یقتل مومنا متعمّدا فجزاؤه جهنّم خالدا»، همین دنیا را برای آنها جهنم می‌کنند.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین یادواره شهدای باغ فیض و پنج شهید گمنام که با حضور پرشور خانواده های شهدا و مردم و مسئولین محلی در آستان امامزادگان سید جعفر و حمیده خاتون و گلزار شهدای باغ فیض برگزار شد، با بیان اینکه در حقیقت همه شهدا گمنام هستند، اظهار داشت: چه کسی قدر و منزلت و جایگاه واقعی انسان هایی را می شناسد که در دوران سختی و محاصره با کمترین امکانات، «توانستن» را به بشریت آموختند.

وی با بیان اینکه چه کسی می تواند حال و هوای پدران و مادران شهدا را توصیف کند، اظهار داشت: هنرنمایی هنرمندان در این یادواره ها برای بیان وصف حالی از شهدا به نسل امروز است، حال آنکه آنها نیز از ناتوانی خود برای ادای حتی حق یک لحظه از ایثار شهدا می گویند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ایستادگی شهدا را برای حفظ اسلام و راه ولایت بدون بهانه ی کمبودها یادآور شده و افزود: بیان احساس و عاطفه نسبت به شهیدان بزرگترین خیراتی است که برای ما می ماند، اما مهمتر از آن پیام و سخن امروز شهداست که باید به آن توجه شود.

وی اولین پیام شهدا را مقاومت و ایستادگی دانسته و تصریح کرد: ملت ایران در گذشته دانش، ثروت، سازماندهی، نفوذ بین المللی و… را مانند امروز نداشت ولی با کمترین امکانات و در سخت ترین شرایط در مقابل دوابرقدرت شرق و غرب ایستادگی کرده و پیروز شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به سخن امام خامنه ای که در دفاع مقدس نه تنها آمریکا و شوروی در مقابل ایران بودند بلکه ایران با دو پیمان بزرگ نظامی شرق و غرب یعنی ورشو و ناتو می جنگید، تاکید کرد: نباید با یزید زمان بیعت شود و از برکات و قدرت هایی که به برکت ایثار شهدا در تمامی عرصه ها به ملت ایران رسیده کوتاه آمد و سازش کرد.

وی با تاکید بر اینکه جنگ با استکبار حتی برای یک لحظه هم پایان نیافته و امروز هم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان که در عرصه نظامی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شکست خورده اند امروز نه تنها از طریق ترور و عملیات خرابکارانه بلکه با تهاجم گسترده فرهنگی بصورت شبانه روزی علیه ملت ایران دشمنی می کنند.

سردار نقدی هدف دشمن در جنگ نرم امروز را تخریب پایه های مقاومت و پیروزی انقلاب اسلامی دانسته و بیان کرد: ملت ایران در مولفه های مادی همچون سلاح از دشمن بالاتر نیست ولی با ایمان و وحدت توانسته استکبار را به زانو درآورد.

وی نبرد خاموش دشمن را به وسیله شبکه های ماهواره ای و رسانه های فاسد علیه ایمان و اعتقادات ملت ایران یادآور شده و افزود: دشمن پس از اینکه از راه مواد مخدر، مشروبات الکلی، خانه های فساد، روزنامه های فاسد و… علیه ملت ایران به موفقیت چندانی دست پیدا نکرد با ابزار رسانه های فاسد به تخریب اعتقادات ملت می پردازد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تفرقه افکنی میان مسلمانان را یکی دیگر از اهداف مهم رسانه های فاسد دشمن و شبکه های ماهواره ای خوانده و تاکید کرد: 93 شبکه ماهواره ای که 26 شبکه ی آن فارسی زبان است در زمینه ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین مسلمانان فعالیت می کنند؛ گروهی به نام شیعه و گروهی به نام اهل تسنن به فحاشی و توهین علیه مقدسات دیگری می پردازد و حال آنکه محل اسقرار و دفتر هیچ کدام در یک کشور شیعه یا سنی نیست بلکه دفاتر آنها در لندن قرار دارد.

وی تعبیر امام خامنه ای را که انگلیس خبیث از دیرباز برای تفرقه افکنی بین مسلمانان تلاش می کند یادآور شده و افزود: رژیم منحوس آل سعود که به دست انگلیس تشکیل شده است، از آغاز تا کنون چیزی جز خباثت و خیانت به امت اسلام نکرده است. اگر حمایت های بی دریغ آل سعود نبود، رژیم صهیونیستی چند دهه قبل از بین رفته بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به حکم اعدام آیت الله شیخ نمر از سوی رژیم منحوس آل سعود اشاره و تصریح کرد: این حکم از سوی اهل سنت برای یک عالم شیعه نیست، بلکه حکم یک رژیم کافر و منحوس است.

وی با اشاره به آیه «وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا» خاطرنشان کرد: اگر چنین جنایتی را آل سعود مرتکب شود این اقدام بدون پاسخ نمانده و طبق آیه قرآن کریم، مسلمانان همین دنیا را برای آنها جهنم می کنند و باید توجه کرد این مسئله بین شیعه و سنی نیست بلکه مسئله اسلام و کفر است.

سردار نقدی بمبگذاری ها علیه زائران اهل بیت به نام اهل تسنن را توطئه صهیونیستی خوانده و اظهار داشت: هیچ مرجع شیعی و هیچ مفتی سنی تاکنون حکم کافر بودن دیگری را نداده است و این بمبگذاری ها توسط صهیونیست ها طراحی و هدایت می شود.

وی طرد شبکه های فاسد ماهواره ای و نفی تفرقه افکنی استکبار را تنها راه حفظ ایمان و وحدت دانسته و گفت: تنها روزی از شر این دشمنان خلاص می شویم که پایگاه های امریکا در منطقه برچیده شود و مهمترین آن یعنی رژیم صهیونیستی از بین برود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ولایت فقیه نماد وحدت و ایمان است که پیروی محض از آن عامل اصلی موفقیت و پیروزی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا