فرمانده انتظامی شهرستان دماوند:

سارق حرفه‌ای منازل شهروندان دماوند به ۲۶ فقره سرقت اعتراف کرد

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از اعتراف سارق حرفه‌ای منازل شهروندان دماوند به ۲۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ محمدحسن محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت منازل، ویلا و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، مأموران کلانتری ۱۲ «گیلاوند» در یک عملیات هماهنگ و منسجم، یک سارق سابقه دار را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی گفت: مأموران پس از تحقیقات گسترده و جمع آوری مستندات، با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیر کننده، سارق مزبور را در مخفی گاه خود دستگیر و در بازرسی از محل این سارق، مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی شهرستان دماوند بیان داشت: متهم در تحقیقات اولیه به ۲۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل و ویلا اعتراف کرد و جهت رسیدگی تحویل مقامات قضایی شد.

محمدی با تاکید بر حفظ امنیت شهروندان برای پلیس، گفت: هرگونه تحرکاتی که سبب از بین رفتن احساس امنیت در شهرستان دماوند شود توسط پلیس رصد شده و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با بیان این که تعامل پلیس و مردم سبب ارتقای امنیت اجتماعی می‌شود، اضافه کرد: از مردم عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا