رئیس شورای اسلامی شهر دماوند خبر داد؛

ساخت پیست‌های اسکیت و دوچرخه‌سواری در دماوند/ روند احداث پروژه سالن ورزشی ویژه بانوان در دماوند توسط بنیاد مسکن متوقف شده است

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند با اشاره به ساخت پیست‌های اسکیت و دوچرخه‌سواری در این شهر، گفت: ساخت پروژه سالن ورزشی ویژه بانوان در دماوند توسط بنیاد مسکن متوقف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، غلامرضا ذبیحی در نشست کمیته راهبردی ارتقاء فعالیت بدنی شهرستان دماوند با بیان اینکه شهرداری دماوند در سال‌های اخیر فعالیت‌های مناسبی در زمینه‌های ورزشی انجام داده است اظهار داشت: ایجاد پیست‌های اسکیت و دوچرخه‌سواری، ایجاد فضاهای ورزشی در بلوار شورا که در حال ساخت است و  از جمله فعالیت‌های شهرداری است.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی سالن‌های ورزشی در شهرستان دماوند فعالیتی ندارند، سالن دارایی در منطقه شهرک ولیعصر با توجه به حجم بالای جمعیت شهرک مهک، مسکن مهر و… می‌تواند فعالیت بسیار خوبی داشته باشد؛ در حالیکه متأسفانه فعالیتی ندارد و مشکل‌ساز شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: سالن ورزشی ویژه بانوان در دهه فجر کلنگ‌زنیشد، اما ساخت پروژه توسط بنیاد مسکن متوقف شد؛ شهرداری در سال جاری به حدود 10 هیئت ورزشی کمک کرده است و در موارد دیگر نیز اگر اعلام نیاز شود شهرداری پیگیری خواهد کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا