افتتاح ساختمان جدید صندوق قرض الحسنه الغدیر آبعلی

indexoyoساختمان جدید صندوق قرض الحسنه الغدیر آبعلی طی مراسمی با حضور مسئولان و با حضور خانواده معظم شهدا و همچنین معتمدین افتتاح و مود بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش تارود، در این مراسم طاهرخانی بخشدار رودهن به خدمات 36 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: شعار اصلی دولت تدبیر و امید در گرامیداشت هفته دولت آرامش و امید بود که این مهم نشان دهنده تلاش ویژه و هدفمند دولتمردان در راستای آرامش در سطح جامعه و ثبات در عرصه فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.
وی به برخی از اقدامات موثر دولت در طول یکسال از جمله طرح نظام سلامت، کاهش میزان تورم در اقتصاد و افزایش خدمات عمومی و غیره اشاره کرد و افزود: رشد و اعتلای ایران اسلامی نیازمند برقراری آرامش در جامعه و تقویت روحیه امید و خودباوری در میان مردم است چرا که بهترین اصل برای غلبه بر مشکلات موجوداستفاده از ظرفیت های داخلی است.
در ادامه این مراسم شهردار و اعضای شورای شهر آبعلی نیز مطالبی بیان نمودند و همچنین نوری مدیر عامل صندوق قرض الحسنه الغدیر آبعلی به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در طول 31 سال فعالیت این صندوق پرداخت.
شایان ذکر است صندوق قرض الحسنه الغدیر آبعلی تا به امروز توانسته با پرداخت تسهیلات بدون بهره، کمک زیادی به رفع مشکلات افراد نیازمند منطقه داشته باشد.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا