زنگ باز گشایی مدارس در رودهن به صدا در آمد

dsc04561به مناسبت آغاز سال تحصیلی زنگ بازگشایی مدارس ابتدایی در دبستان پسرانه ارشاد رودهن توسط حجت الاسلام و المسلمین مدیح امام جمعه رودهن به صدا در آمد.

به گزارش تارود، بخشدار رودهن ضمن تبریک آغاز تعلیم و تربیت خدمت عاشقان علم و دانش گفت: امیدواریم با برنامه ریزی اصولی که از سوی وزارت آموزش و پرورش و مدیران انجام می شود شاهد آن باشیم در آینده از همین دانش آموزان مدیران لایق برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.
وی ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است بحث تعلیم و تربیت را جدی بگیریم
رضا طاهر خانی اظهار داشت: فرهنگ یکی از دغدغه های رهبری است و باید در سطح مدارس به آن توجه بیشتری شود.
وی ادامه داد: باید در مدارس فرهنگ اصیل ایرانی و دین داری را به دانش آموزان آموزش داده شود و با یک مثلثی که از خانواده، مدرسه و جامعه تشکیل می شود فرهنگ اسلام واقعی را بین جوانان و نوجوانان ترویج دهیم
طاهر خانی گفت::جوانان آن زمان تحصیلات خود را رها کردند و برای اقتداری که الان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا دارد خون خود را اهدا نمودند.
امام جمعه رودهن هم ضمن تبریک آغاز سال تحصيلي گفت: خداوند متعال وظیفه انبیا را تعلیم و تربیت قرار داده است و مشخص است جایگاه معلمی جایگاه انبیا است.
وی افزود: جایگاه آموزش و پرورش جایگاه بالایی است و همانطور که آب و غذا برای بدن مفید است تعلیم و تربیت درست برای دانش آموزان مفید است
حجت الاسلام والمسلمین مدیح آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و تصریح کرد:امروز مدیون خون شهدا هستیم و باید آثار و رشادت هایی که آن موقع به خرج دادند را بین دانش آموزان به صورت فرهنگ آموزش داده شود.
در این مراسم آزاد سعیدی رئیس شورای بخش رودهن و حسین دریاباری عضو شورای آموزش و پرورش رودهن و نماینده اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران حضور داشتند.

لازم به ذکر است؛ در میدان سپاه رودهن با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین آموزش و پرورش و مسئولین انتظامی و راهنمایی و رانندگی برگزار شد.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا