زنگ بازگشایی مدارس در هنرستان شهید مفتح کوهان شهر کیلان به صدا درآمد

photo_2016-09-24_12-16-15همزمان با سراسر کشور زنگ بازگشایی مدارس در هنرستان شهید مفتح کوهان شهر کیلان واقع در شهرستان دماوند به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیدجلیل چوبداری، شهردار کیلان در آیین بازگشایی مدارس شهر کیلان در هنرستان کار و دانش شهید مفتح کوهان، هفته دفاع مقدس را گرامیداشت و سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان کیلانی تبریک عرض کرد.

وی افزود: امیدواریم که دانش‌آموزان مدارس شهر کیلان سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را پشت سر بگذارند و شاهد کسب افتخارات آنها در عرصه‌های گوناگون باشیم.

شهردار کیلان با اشاره به هفته دفاع مقدس تصریح کرد: امروز اگر در سایه آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم، مرهون کسانی هستیم که از جان و مال خود گذشتند و برای حفظ انقلاب و این آب و خاک جان خود را تقدیم کردند.

چوبداری ادامه داد: به همین مناسبت، یاد و خاطره 62 شهید گلگون کفن شهر کیلان و دو شهید مدافع حرم تدفین شده در این شهر را گرامی می‌داریم و امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راه آنها باشیم و نقش دانش‌آموزان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه امروز برای بازگشایی مدارس اقداماتی را شهرداری کیلان انجام داد، تصریح کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، گل و شیرینی از این شهرداری در تمام مدارس کیلان توزیع شد.

شهردار کیلان اضافه کرد: همچنین به همت واحد خدمات شهر شهرداری کیلان، ورودی‌های مدارس این شهر نظافت و شست‌وشو شد تا دانش‌آموزان با طراوتی خاص سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

چوبداری، محوطه‌سازی و آسفالت بعضی از مدارس را نیز از جمله اقدامات شهرداری برای آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

وی با اشاره به طرح موضوع مقاله‌ای با عنوان «اگر شهردار بودید، برای رضایت‌مندی مردم چکار می‌کردید؟» بیان کرد: به دانش‌آموزانی که بهترین انشاء را در این زمینه، ارائه دهند به ترتیب نفرات نخست تا سوم، سکه تمام بهار آزادی، نیم‌ سکه بهار آزادی و ربع سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا