رونمایی از سایت همسریابی قانونی

سایت همسریابی قانونی

رونمایی از سایت همسریابی قانونی و اعلام سایت همسریابی توسط مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان خبر داده شد.

به گزارش تارود، بهمن بهمنی  مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان، با اعلام این خبر گفت: با توجه به راه‌اندازی شبکه‌های مجازی با ادعای آشنا سازی، معرفی و همسریابی که 90 درصد آن‌ها اهداف منفی دارند، طرحی با عنوان طرح همسان گزینی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری اجرای طرحی است که در قالب آن سایت‌های فعال آشناسازی شده و همسر یابی در سطح شبکه مجازی مورد قبول و استاندارد باشد افزود: بر اساس طرح همسان گزینی مقرر شد که آیین نامه‌ای تدوین وابلاغ شود که بر اساس آن سایت‌هایی که با ادعای همسر یابی و کمک به همسریابی جوانان در شبکه مجازی فعال هستند، خود را با شرایط آن آیین نامه تطبیق دهند و مجوز رسمی فعالیت‌ بگیرند.

بهمنی با اشاره به اینکه شرایط مجوز سایت‌های همسریابی در حال تدوین است، اظهار کرد: سایت‌های مورد قبول و پذیرش نظام به عنوان سایت های مورد قبول و پذیرش نظام به عنوان سایت‌های همسر یابی در حال بررسی هستند و بر اساس برنامه کارشناسی انجام شده مقرر شده که چارچوب مورد قبول سایت‌های همسر‌یابی معرفی شود و پس از آن سایت‌ها خود را به ثبت برسانند و به طور قانونی در شبکه مجازی عمل کنند.

وی گفت: روح اصلی و ساختار و خدمات این سایت‌ها، خانواده پایه بوده و باید یک فرایندی باشد که در آن خانواده هم دخیل باشد.

بهمنی با اشاره به چگونگی شناسایی این سایت‌ها خاطر نشان کرد: پس از تصویب و ابلاغ آیین نامه طرح همسان گزینی، اطلاع رسانی‌ها در مورد این نوع سایت‌ها صورت گرفته و تمام سایت‌های همسر یابی که غیر از شرایط آیین‌نامه فعالیت‌ کنند، غیر قانونی خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا