رئیس اداره برق رودهن خبر داد؛

روشنایی ۵۵۰ چراغ خاموش در بخش رودهن/ احداث پست ۶۳ کیلوولت با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در محور هراز

رئیس اداره برق رودهن از روشنایی ۵۵۰ چراغ خاموش در این بخش خبر داد و گفت: احداث پست ۶۳ کیلوولت محور هراز و انتهای شهر رودهن با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) و برق منطقه‌ای تهران در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علیرضا قاسمی اظهار کرد: خاموشی بسیاری از معابر اصلی و فرعی دو شهر رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف تا حدودی موجب گله مندی شهروندان شده بود که توانستیم در این طرح بزرگ بیش از ۵۵۰ چراغ خاموش را تعویض نماییم تا روشنایی شب مجدداً به این معابر برگردد.

وی در خصوص قطعی برق چند روز پیش چند منطقه شهر رودهن گفت: خداوند را شاکریم که با اصلاح شبکه‌های فرسوده قطعی‌های برق در رودهن بسیار کم شده، ولی علت قطعی برق در چند روز گذشته افزایش بار فیدر آبعلی بود که کابل ۲۰ کیلوولت اصلی شهر با بار ۲۴۰ آمپر دچار اتصالی شد.

رئیس اداره برق رودهن افزود: در همین راستا، اکیپ و دستگاه عیب‌یاب از تهران اعزام شد و بار فیدر به یکی از خطوط برق دماوند مانور شد و بعد حدود ۱۰ متر از مسیر کابل حفاری شد و نهایتاً تا ۱۰ شب خطوط نرمال شدند و مرکز دیسپاچینگ به دلیل بار بیش از حد مجبور به قطع کردن برق قسمت‌های از رودهن و مناطق مشاء و محدوده چشمه اعلا شدند.

قاسمی بیان کرد: امیدواریم دیگر قطعی برق در بخش رودهن نداشته باشیم و مردم بدانند که تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: طراحی و پیش‌بینی احداث پست ۶۳ کیلوولت در محور هراز و انتهای شهر رودهن در دستور کار قرار گرفته است که در مراحل طراحی و هماهنگی با قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) و برق منطقه‌ای تهران قرار دارد.

رئیس اداره برق منطقه رودهن در پایان افت ولتاژ را یکی از مهم‌ترین مشکلات بخش رودهن برشمرد و تأکید کرد: با رسیدن این توافق‌نامه‌ها به یک نتیجه‌ای نهایی و احداث این پست ۶۳ کیلو ولت مشکل افت ولتاژ در رودهن و بسیاری از خاموشی‌هایی که به‌صورت گسترده ممکن است اتفاق بیفتد، برطرف خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا