امام جمعه دماوند؛

رقابت اخلاقی، سالم و کم هزینه تایید صلاحیت شدگان منجر به افزایش مشارکت مردم می‌شود/ کشتار 100 زن و کودک شیعه، نشان از اوج فریب کاری دشمنان دارد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه شورای نگهبان بدون ملاحظات جناحی و طبق قانون صلاحیت ۶ نفر را تأئید کرد و همه باید پیرو قانون و نظر شورای نگهبان باشند، گفت: رقابت اخلاقی، سالم و به دور از اسراف تایید صلاحیت شدگان، منجر به حضور گسترده و مشارکت مردم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی با اشاره به نتایج تایید صلاحیت‌های انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم رییس جمهوری را می‌خواهند که بتواند گره از مشکلات کشور باز کند و از تَشر دشمن نترسد و حضرت آقا فرمودند اگر کسی می‌خواهد بترسد، از طرف مردم نترسند؛ چرا که مردم محکم پای نظام ایستاده‌اند و بزرگتر از امریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند کند.
وی افزود: در هفته گذشته شاهد شهادت بیش از ۱۰۰ نفر از شیعیان که عازم حلب بودند، بودیم و توافق کرده بودند که این زنان و کودکان به سلامت به حلب برسند و فریب دادند و ماشین‌هایی که پر از مواد منفجره به‌جای غذا و آب بود، این کودکان و زنان تشنه را به شهادت رسید.
امام جمعه دماوند تصریح کرد: این است کسانی که از نظر سازمان‌های ملل و حقوق بشری میانه‌رو هستند و در در حالی که ایران اسلامی  اینها هستند و باید دولت و وزارت خارجه با لحنی محکم‌تر جلوی اینها ایستادگی کند.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه مهم‌ترین این مطالب روزها، انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار کرد: شورای نگهبان بدون ملاحظات جناحی و طبق قانون صلاحیت ۶ نفر را تأئید کرد.

وی خاطرنشان کرد: بایستی از این قاطعیت و استحکام نظر شورای نگهبان تشکر کرد، اما کسانی که رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند در عرصه‌های دیگر خدمت کنند و حدود ۳۰ نفر از احراز نشدگان از مشاهیر و مردان بزرگ کشوری هستند که در عرصه‌های دیگر خدمت می‌کنند.

امام جمعه دماوند با تأکید بر اینکه همه باید مطیع قانون باشیم، خاطرنشان کرد: هر کس با هر سابقه‌ای و هر شخصیتی باید قانون را بپذیرد و خدای ناکرده حرکات غیر معقولانه‌ای نکند که هم موجب از بین رفتن آبروی خویش و هم شادی دشمن می‌شود.

فتاح دماوندی با بیان اینکه کاندیداهای تائید صلاحیت شده در رقابتی سالم شرکت کنند، ادامه داد: نقد محکم، منصفانه و اخلاق‌ مدارانه به‌ همراه ارائه راهکارهای منطقی و روشن برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را سرلوحه کار خویش انجام دهند و مردم بسیار هوشیار هستند و رفتار کاندیداها را تحت نظر می‌گیرند.

وی تصریح کرد: کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود و به اقتصاد مقاومتی جامه عمل به پوشاند و گره از مشکلات کشور باز کند باید از تبلیغات پرخرج و اسراف پرهیز کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا