رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند خبر داد؛

رفع تصرف ۴۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی بخش رودهن+فیلم و تصاویر

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از رفع تصرف ۴۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی رودهن به دنبال ۱۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود،هادی طهرانی‌‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در راستای حراست از اراضی کشاورزی وبا هماهنگی دستگاه قضایی، با قلع‌وقمع ۱۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز این شهرستان، حدود ۴۰ هزار مترمربع از اراضی بخش رودهن را آزاد کرد.

وی افزود: این ساخت‌وسازهای غیرمجاز به استناد تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و با حضور نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی و نماینده دستگاه قضایی تخریب شد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند تصریح کرد: برخی از سودجویان با تفکیک و دیوارکشی اراضی کشاورزی، اقدام به تغییر کاربری در این اراضی کرده بودند که با تخریب کامل ۱۶ مورد از این ساخت‌وسازها، اراضی تصرف‌شده آزاد شد.

طهرانی‌‌پور ادامه داد: به دلیل افزایش ارزش اراضی کشاورزی دیوارکشی شده، برخی از افراد به این عمل غیرقانونی مبادرت ورزیده و با توجه به عدم اطلاع خریداران، این اراضی را به قیمت زیاد به آن‌ها می‌فروشند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌بایست پیش از خرید هرگونه زمین کشاورزی و باغ، وضعیت آن را از طریق مدیریت جهاد کشاورزی پیگیری کنند.

photo_2016-12-31_09-51-39

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا