سرپرست امور منابع آب دماوند خبر داد؛

رفع تصرف بیش از 10 هزار مترمربع از اراضی بستر و حریم رودخانه سیاهرود در روستای وسکاره رودهن/ مردم نسبت به انجام معاملات ملکی در نزدیکی رودخانه‌ها هوشیار باشند

سرپرست امور منابع آب دماوند از آزادسازی بیش از 10 هزار متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه سیاهرود در روستای وسکاره رودهن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، منصور مردانی در گفتگویی با خبرنگاران اظهار کرد: امور منابع آب دماوند در راستای قانون توزیع عادلانه آب و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز به همراهی نیروی انتظامی اقدام به اجرای تخریب پنج مورد ساخت و ساز و غیرمجاز در بستر رودخانه سیاهرود از اراضی روستای وسکاره در شهرستان دماوند نمود.

وی با بیان اینکه در این عملیات 50 متر دیوار تخریب شد، عنوان کرد: همچنین در مجموع 230 مترگابیون بندی و 160 متر فنس کشی نیز تخریب گردید.

مردانی افزود: همچنین بیش از 1600 مترمکعب خاکبرداری برای رفع تصرف و آزادسازی بستر صورت گرفت که با این اقدام بیش از 10 هزار متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه سیاهرود آزادسازی شد.

سرپرست امور آب دماوند با هشدار نسبت به لزوم هوشیاری مردم به هنگام انجام معاملات در نزدیکی رودخانه‌ها گفت: افرادی که قصد انجام معامله در نزدیکی رودخانه‌ها را دارند حتماً پیش از انجام معامله از شرکت آب منطقه‌ای تهران استعلامات لازم اخذ کنند تا در آینده متحمل هیچگونه ضرر و زیان نشوند.

مردانی در پایان خاطرنشان کرد: امور منابع آب دماوند به عنوان متولی آب در حوزه عملکرد شهرستان و به عنوان نماینده شرکت آب منطقه‌ای تهران با جدیت و بر اساس قانون نسبت به برخورد با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی اقدام و اهتمام جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا