رضایت 90 درصدی مردم از جشن انقلاب کیلان!

محسن باباعلیان امروز  یکی از انگیزه‌های حضور خود در شورا را پرداختن به مباحث فرهنگی ذکر و اظهار کرد: جامعه‌ای که در فرهنگ پیشرفت داشته باشد، موفق‌تر است.

محسن باباعلیان-آبسرد

وی با بیان اینکه در شهر آبسرد فعالیت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است، افزود: در شش ماهه گذشته نسبت به زمان کوتاهی که داشتیم، اقدامات خوبی را در حوزه فرهنگ انجام دادیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبسرد، یکی از اقدامات مؤثر در مقوله فرهنگ را برگزاری جشن عید غدیر در پارک الغدیر، برگزاری نشست هم‌اندیشی با دانشجویان، برپایی مراسم مذهبی و … عنوان کرد و گفت: برگزاری دعای کمیل و برنامه‌های مذهبی نیز تأثیر به‌سزایی در میان مردم آبسرد داشته است.

باباعلیان به برگزاری جشن انقلاب در سالن تربیت بدنی علی ابن ابی‌طالب (ع) آبسرد اشاره کرد و افزود: در نظرخواهی که در پایان این جشن از مردم صورت گرفت، 90 درصد از آن ابراز رضایتی کردند و خواستار استمرار برگزاری این‌گونه جشن‌ها در آبسرد بودند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبسرد به تجلیل از ورزشکاران و حمایت از مدارس سطح شهر آبسرد خبر داد و تصریح کرد: تمام توان خود را برای اجرای برنامه‌هایی که در مقوله فرهنگی و ورزشی بود، انجام دادیم.

وی افزود: تمام سعی و تلاشمان بر این است که مردم با اقتصاد مقاومتی در سال جدید آشنا شوند و این امر با استفاده از گفتمان‌سازی و خطبه‌های نماز جمعه صورت می‌گیرد.

باباعلیان با بیان اینکه 60 درصد مردم با اقتصاد مقاومتی آشنایی دارند، گفت: امیدواریم بتوانیم برنامه‌های خوبی را در سال جدید در شهر آبسرد به مرحله اجرا در بیاوریم.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا