راه ارتباطی ۲ روستای علی‌آبادکتول مسدود است/تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی محورها

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: اکنون راه ارتباطی ۲ روستای دهنه محمدآباد شهرستان علی‌آبادکتول همچنان مسدود و تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی این محورها همچنان ادامه دارد و امیدواریم تا صبح امروز بازگشایی شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی میقانی در بازدید از محل وقوع سیلاب در دهنه محدآبادکتول اظهار داشت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب سبب ورود گل و لای و سنگ به سطح جاده ها و وارد شدن خسارت به برخی از محورهای استان شده است.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری تاکنون همه محورهای استان باز شده و تنها راه های روستایی گنو و چه‌جا به علت وارد شدن حجم زیادی از سنگ و گل و لای در سطح جاده همچنان مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان تنصریح کرد: اکنون با اعزام گریدر و بولدوزرهای جدید به منطقه تا ساعاتی دیگر با تلاش نیروها این محورها نیز بازگشایی می‌شود و تا صبح امروز همه محورها باز خواهد بود.

میقانی با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری در سطح جاده‌های استان گفت: راه‌های ارتباطی همه روستاها در محور زرین‌گل علی آباد و خوش ییلاق آزادشهر نیز با کمک نیروهای راهداری بازگشایی شده است.

وی همچنین از مردم و گردشگران خواست که در مسیر رودخانه‌ها اسکان نداشته باشند و به توصیه‌های نیروهای راهداری و پلیس راه نیز در این محورها توجه کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا