لزوم راه‌اندازی بخش موتوری نیروی انتظامی شرق تهران

راه اندازی یگان موتوری در دماوندخبر راه‌اندازی بخش موتوری نیروی انتظامی شرق استان تهران به مرکزیت شهرستان دماوند در سال ۹۴ در دیدار فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با امام جمعه دماوند اعلام شد.

به گزارش تارود، پیش از ظهر امروز به مناسبت سال جدید، سردار سیروس فتحی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران به همراه معاون عقیدتی و سیاسی خود با حضور در شهرستان دماوند با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد علاءالدینی، امام جمعه دماوند دیدار کرد.

ضرورت اهمیت به امنیت در شرق استان تهران به خصوص در شهرستان دماوند، تأمین زیرساخت‌ها، هوشمندسازی همه‌جانبه در سال ۹۴ و نصب دوربین‌های امنیتی از جمله مباحثی بود که در این دیدار بر آن تأکید شد.

امام جمعه دماوند در این دیدار اظهار داشت: باید در شهرستان دماوند، مکان مناسبی همچون صندوق‌های امانی برای نگهداری وسایل مهم شهروندان پیش‌بینی شود تا مردم دیگر وسایل گران و با ارزش خود را در منازل نگهداری نکنند.

حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین محمد علاءالدینی در ادامه بر لزوم ساماندهی بخش موتوری نیروی انتظامی تأکید کرد و پیشنهاد داد تا مرکز موتوری نیروی انتظامی شرق استان تهران در شهرستان دماوند راه‌اندازی شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیز با استقبال این پیشنهاد افزود: بهترین جایگاه برای این بخش، دماوند است و امیدواریم در سال ۹۴ با رایزنی‌های گسترده، بتوانیم بخش موتوری نیروی انتظامی شرق استان تهران را به مرکزیت دماوند راه‌اندازی کنیم.

در این دیدار، امام جمعه دماوند از زحمات نیروی انتظامی به خصوص در ایام نوروز که شبانه‌ روز امنیت مردم را حفظ می‌کنند، قدردانی کرد؛ همچنین سال گذشته از زحمات نیروی انتظامی شهرستان دماوند در نماز جمعه با اهدای لوح تقدیر از ۱۱ مأمور پلیس این شهرستان برای کشف مواد مخدر شیشه تقدیر شده بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا