راه‌ اندازی اداره تعاون رودهن در آینده

فرماندار شهرستان دماوند از راه‌ اندازی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودهن در آینده‌ نزدیک با پیگیری‌ های انجام شده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ناصر محمودی‌ فرد به مشکلات رفت و آمد شهروندان رودهنی به مرکز شهرستان دماوند اشاره کرد و افزود: به لحاظ بعد مسافت، بعضی از شهروندان مشکل رفت و آمد دارند و سعی داریم تا آنجایی که می‌ شود، ادارات را در رودهن مستقل کنیم.

محمودی‌ فرد ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان تأمین اجتماعی به صورت مستقل در رودهن وجود دارد و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت متمرکز در مرکز شهرستان دماوند قرار گرفته است، درخواستی به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ارسال کردیم تا در این زمینه فکری شود.

وی اضافه کرد: در این نامه، تقاضا کردیم که بخش رودهن امکاناتی را در اختیار قرار می‌دهد تا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده‌ای به صورت مستقل در بخش رودهن داشته باشد و با وجود اداره مستقل تأمین اجتماعی در رودهن، بخش دیگری از مشکلات شهروندان این بخش رفع شود.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: نامه‌ نگاری‌ های لازم صورت گرفته و امیدواریم هر چه زودتر شاهد افتتاح دفتر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رودهن باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا