رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان تهران خبر داد؛

راه‌اندازی نخستین پیست دوچرخه‌سواری بین‌المللی کوهستان در مجموعه اسکی آبعلی

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان تهران از فعالیت و راه‌اندازی نخستین پیست دوچرخه‌سواری بین‌المللی کوهستان (پارک دوچرخه) از اوایل خردادماه سال جاری در مجموعه اسکی شهر آبعلی واقع در شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، امید سراجی در این خصوص اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این پیست ایجاد مکانی ویژه برای دوچرخه‌سواری در فصل تابستان در پیست های اسکی فاقد برف می‌باشد.

وی ادامه داد: پیست‌های اسکی در فصل تابستان می‌تواند محیط مفرح و مطلوبی را برای علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری رشته کوهستان فراهم کند.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران با بیان اینکه پیست اسکی آبعلی می‌تواند در فصل تابستان میزبان خوبی برای مسابقات کشوری و بین‌المللی ورزش دوچرخه‌سواری باشد، خاطرنشان کرد: این طرح دائمی با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری حدود 300 میلیون تومان تأسیس و به بهره‌برداری خواهد رسید.

سراجی از برگزاری مسابقات لیگ کشوری دوچرخه سواری جوانان دختر و پسر به میزبانی تهران خبر داد و گفت: این رویداد ملی از 12 تا 18 اردیبهشت ماه در 2 بخش جاده و تایم تریل انفرادی در تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: مسابقات مردان در روزهای 12 تا 14 اردیبهشت در شهرستان رباط کریم و زنان نیز 16 تا 18 اردیبهشت در مجموعه پیست چیتگر برگزار خواهد شد.

به گفته سراجی افزون بر 100 دوچرخه سوار دختر و پسر در رده‌های سنی 17 تا 18 سال در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان تهران تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مربی گری درجه سه دوچرخه‌سواری از 18 اردیبهشت به مدت چهار روز و دوره مکانیکسیون دوچرخه از 29 اردیبهشت به مدت سه روز از دیگر برنامه های هیئت دوچرخه سواری استان تهران در ماه جاری است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا